PostNord vil booste e-handlen
Post-koncernen lancerer et nyt konsulenttilbud, der skal være med til at fremme udviklingen på det nordiske e-handelsmarked.
Stadig flere virksomheder vælger at tilbyde kunderne omnichannel-løsninger, dvs. både i fysiske butikker og via e-handel. Det ændrer markedet, og forbrugerne får stadig større magt. Ændret kundeadfærd stiller nye krav om indsigt og forståelse.
- PostNord har omfattende forbrugerindsigt, som kan hjælpe kunderne med at nå den rigtige målgruppe i den rigtige kanal på det rigtige tidspunkt. Når vi hjælper vores kunder med at kommunikere effektivt med deres kunder, bliver deres kunder mere tilbøjelige til at foretage køb. Øget handel giver også større behov for velfungerende logistikløsninger med mindre kapitalbinding, siger adm. direktør og koncernchef Håkan Ericsson.
Det nordiske e-handelsmarked vokser hurtigt, og PostNord er via PostNord Insight med til at fremme udviklingen.
- Kunderne er positivt overraskede over, at PostNord arbejder med vidensbaseret forretningsudvikling. De kan se, at de i samarbejde med os har et tydeligt identificeret forbedringspotentiale. De projekter, PostNord Insight allerede har været involveret i, viser, at vi kan bidrage til at øge kundelønsomheden med cirka 20 procent ved at skabe mere effektiv kommunikation, slutter Håkan Ericsson.