Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Opdateringer
Køb og levering af lastbil til Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26696348
Postadresse: Ullasvej 23
By: Rønne
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Rasch Pedersen
E-mail: mette.rasch.pedersen@brk.dk
Telefon: +45 56921041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/130955455.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Køb og levering af lastbil til Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 1 stk. fabriksnye 4-akslet entreprenør lastbil/chassis hvor der skal monteres wirehejs og front monteret kran til brug på vejområde.
Bornholms Regionskommune
Købet vil blive leasingfinansieret gennem ordregivers leasingpartner.
Kontrakterne træder i kraft ved underskrift og løber indtil lastbilen er leveret og modtagelse godkendt af ordregiver.
Tilbudsgiver kan som alternativt bud fra fabriksny lastbil, afgive tilbud på en demomodel, der er max 1 år gammel fra 1. indregistreringsdato til dato for tilbudsfristen.
Demomodel skal i øvrigt opfylde samtlige mindstekrav der er stillet i materialet.
Der kan ikke afgives tilbud på dele af opgaven.
Der foretages testkørsel med APV, for at vurdere lastbilerne, jf. bilag 1 - APV testkørselsskema.
Tilbudsgiver kan som alternativt bud fra fabriksny lastbil, afgive tilbud på en demomodel, der er max 1 år gammel fra 1. indregistreringsdato til dato for tilbudsfristen. Demomodel skal i øvrigt opfylde samtlige mindstekrav der er stillet i materialet. Der kan ikke afgives tilbud på dele af opgaven.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers resultat før skat for det seneste afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgivers soliditetsgrad for det seneste afsluttede regnskabsår. Soliditetsgraden beregnes efter følgende formel: Egenkapital × 100 / Aktiver.
Tilbudsgivers dækningssum for sin erhvervs- og produktansvarsforsikring.
Under "øvrige økonomiske og finansielle krav" skal tilbudsgiver oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisorpåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Tilbudsgivers skal have positivt resultat før skat i det seneste afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgivers skal have en positiv soliditetsgrad i det seneste afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver og eventuelle underleverandører skal have sædvanlig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på 5 000 000 DKK for personskade og 10 000 000 DKK for tingsskade pr. år.
Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk