Fakta om udbudet
Udbyder
Horsens Kommune
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Horsens Kommune
Vejledende forhåndsmeddelelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Horsens Kommune
Rådhustorvet 4
Att: Hanne Hyltoft
8700 Horsens
DANMARK
Telefon: +45 76294226
Mailadresse: udbud@horsens.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.horsens.dk/
Internetadresse for køberprofilen: http://www.horsens.dk/Erhverv/Udbud/UdbudVarerOgTjenesteydelser/Hjaelpemiddeldepot.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)
NUTS-kode DK042
Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej60000000, 50000000, 79991000
Vi indbyder alle potentielle tilbudsgivere til at gennemgå det offentliggjorte materiale og deltage i dialogmøde.
Dialogmøder afholdes som udgangspunkt enten mandag d. 22 juni eller onsdag d. 24. juni. Planen er at der afholdes et dialogmøde pr. potentiel tilbudsgiver.
Potentielle tilbudsgivere bedes senest fredag d. 12. juni inden kl. 12 oplyse, om de ønsker og har mulighed for at deltage i et dialogmøde. Tilbagemeldinger i forhold til dialogmødet må meget gerne ske telefonisk til Hanne Hyltoft på +45 76294226 eller på mail udbud@horsens.dk.
Efter dialogmøderne vil det blive vurderet hvorvidt mødet giver anledning til ændringer i udbudsmaterialet.Det foreløbige udbudsmateriale består af:
— udbudsbetingelser
— bilag 1 Kravspecifikation.
Bemærk, at det foreløbige materiale forventes tilgængelig her på siden efter d. 4. juni kl. 12.00.
Horsens Kommune vil meget gerne have alle potentielle tilbudsgiveres kommentarer.
Horsens Kommune vil gerne have kommentarer til:
— hvis der er forhold i udbudsmaterialet, som betyder, at en potentiel tilbudsgiver ikke kan leve op til de stillede krav
— evt. uklarheder i materialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del VI: Supplerende oplysninger