23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 111-201373
Offentliggjort
11.06.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Horsens Kommune

Transporttjenester (ikke affaldstransport)


Horsens Kommune

Vejledende forhåndsmeddelelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Horsens Kommune
Rådhustorvet 4
Att: Hanne Hyltoft
8700 Horsens
DANMARK
Telefon: +45 76294226
Mailadresse: udbud@horsens.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.horsens.dk/

Internetadresse for køberprofilen: http://www.horsens.dk/Erhverv/Udbud/UdbudVarerOgTjenesteydelser/Hjaelpemiddeldepot.aspx

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Udbud af driften af hjælpemiddeldepot.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Tjenesteydelseskategori nr. 27: Andre tjenesteydelser

NUTS-kode DK042

II.3) Oplysninger om rammeaftale
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Udbuddet omfatter drift af hjælpemiddeldepotet, herunder udkørsel, hjemtagning, vask/aftørring, reparation, lagerføring, kassation, registrering og opbevaring af diverse materiel samt udlån og opsætning af nødkald. Udbuddet omfatter endvidere håndtering af standard hjælpemidler ved boligskift på kommunens plejecentre (plejeboliger, døgnberedskab og midlertidige pladser), således at procedure og kvalitet i forbindelse med bestilling, kørsel (udbringning/afhentning), lagerstyring, rengøring og reparation, bliver på linje med håndtering af hjælpemidler til borgere i private hjem.

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60000000, 50000000, 79991000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.8) Yderligere oplysninger:
Horsens Kommune genudbyder driften af hjælpemiddelsdepot. For at sikre at der ikke udelukkes gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, har Horsens Kommune valgt, at lave en høring af dele af det foreløbige udbudsmateriale.
Vi indbyder alle potentielle tilbudsgivere til at gennemgå det offentliggjorte materiale og deltage i dialogmøde.
Dialogmøder afholdes som udgangspunkt enten mandag d. 22 juni eller onsdag d. 24. juni. Planen er at der afholdes et dialogmøde pr. potentiel tilbudsgiver.

Potentielle tilbudsgivere bedes senest fredag d. 12. juni inden kl. 12 oplyse, om de ønsker og har mulighed for at deltage i et dialogmøde. Tilbagemeldinger i forhold til dialogmødet må meget gerne ske telefonisk til Hanne Hyltoft på +45 76294226 eller på mail udbud@horsens.dk.

Efter dialogmøderne vil det blive vurderet hvorvidt mødet giver anledning til ændringer i udbudsmaterialet.
Det foreløbige udbudsmateriale består af:
— udbudsbetingelser
— bilag 1 Kravspecifikation.
Bemærk, at det foreløbige materiale forventes tilgængelig her på siden efter d. 4. juni kl. 12.00.
Horsens Kommune vil meget gerne have alle potentielle tilbudsgiveres kommentarer.
Horsens Kommune vil gerne have kommentarer til:
— hvis der er forhold i udbudsmaterialet, som betyder, at en potentiel tilbudsgiver ikke kan leve op til de stillede krav
— evt. uklarheder i materialet.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
8.6.2015

Send til en kollega

0.059