Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Trafikselskabet Movia
Opdateringer
Movias beslutning om at annullere udbuddet er begrundet i følgende 2 forhold:
1) manglende konkurrence samt
2) det tilbudte prisniveau.
Movias beslutning om at annullere udbuddet er begrundet i følgende 2 forhold:
1) manglende konkurrence samt
2) det tilbudte prisniveau.
EU-udbud af billetkontrol
Trafikselskabet Movia
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 29896569
Postadresse: GL. Køge Landevej 3
By: Valby
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Andreas Knop
E-mail: ank@moviatrafik.dk
Telefon: +45 41888004
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/130659947.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.moviatrafik.dk/omos/Pages/Omos.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud af billetkontrol
Formålet med opgaven er at udføre kontrol af kundernes rejsehjemmel (billetter og kort) i busserne i Movias område, herunder at dokumentere det nødvendige for, at Movia kan udstede en kontrolafgift ved manglende gyldig rejsehjemmel.
Billetkontrol
Sjælland
Billetkontrol
2 x 24 mdr.
Movia begrænser antallet af kvalificerede ansøgere til 6 aktører, der alle kan afgive tilbud på de 3 identiske delaftaler. Dette er for at tiltrække både store, mellemstore og små virksomheder, og for at sikre en effektiv konkurrence om alle 3 delaftaler. Se endvidere udbudsbetingelser pkt. 3 for så vidt angår tildeling af delaftaler.
Udvælgelsen af tilbudsgivere finder sted på grundlag af en vurdering af, hvilke egnede ansøgere, der dokumenterer den bedste og mest relevante erfaring med sammenlignelige opgaver (udført inden for de seneste 3 år).
Ved vurderingen heraf vil der blive lagt vægt på, at referencerne har lighed med den udbudte opgave. Det vægtes positivt, at ansøgere ifølge referencerne har erfaring med følgende:
- I jo højere grad at referencerne er sammenlignelige med den udbudte opgaver
- I jo højere grad at referencerne viser erfaring med service ydelser over for kunder og/eller borgere.
Ansøgningen må maksimalt omfatte 4 referencer. Referencer ud over de 4 først oplistede vil ikke blive taget i betragtning.
Billetkontrol
Sjælland
Billetkontrol
2 x 24 mdr.
Movia begrænser antallet af kvalificerede ansøgere til 6 aktører, der alle kan afgive tilbud på de 3 identiske delaftaler. Dette er for at tiltrække både store, mellemstore og små virksomheder, og for at sikre en effektiv konkurrence om alle 3 delaftaler. Se endvidere udbudsbetingelser pkt. 3 for så vidt angår tildeling af delaftaler.
Udvælgelsen af tilbudsgivere finder sted på grundlag af en vurdering af, hvilke egnede ansøgere, der dokumenterer den bedste og mest relevante erfaring med sammenlignelige opgaver (udført inden for de seneste 3 år).
Ved vurderingen heraf vil der blive lagt vægt på, at referencerne har lighed med den udbudte opgave. Det vægtes positivt, at ansøgere ifølge referencerne har erfaring med følgende:
- I jo højere grad at referencerne er sammenlignelige med den udbudte opgaver
- I jo højere grad at referencerne viser erfaring med service ydelser over for kunder og/eller borgere.
Ansøgningen må maksimalt omfatte 4 referencer. Referencer ud over de 4 først oplistede vil ikke blive taget i betragtning.
Billetkontrol
Sjælland
Billetkontrol
2 x 24 mdr.
Movia begrænser antallet af kvalificerede ansøgere til 6 aktører, der alle kan afgive tilbud på de 3 identiske delaftaler. Dette er for at tiltrække både store, mellemstore og små virksomheder, og for at sikre en effektiv konkurrence om alle 3 delaftaler. Se endvidere udbudsbetingelser pkt. 3 for så vidt angår tildeling af delaftaler.
Udvælgelsen af tilbudsgivere finder sted på grundlag af en vurdering af, hvilke egnede ansøgere, der dokumenterer den bedste og mest relevante erfaring med sammenlignelige opgaver (udført inden for de seneste 3 år).
Ved vurderingen heraf vil der blive lagt vægt på, at referencerne har lighed med den udbudte opgave. Det vægtes positivt, at ansøgere ifølge referencerne har erfaring med følgende:
- I jo højere grad at referencerne er sammenlignelige med den udbudte opgaver
- I jo højere grad at referencerne viser erfaring med service ydelser over for kunder og/eller borgere.
Ansøgningen må maksimalt omfatte 4 referencer. Referencer ud over de 4 først oplistede vil ikke blive taget i betragtning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital og soliditetsgrad.
- Egenkapitalkrav: positiv i de 2 seneste offentliggjorte årsregnskaber.
- Soliditetsgrad: positiv i de 2 seneste offentliggjorte årsregnskaber.
Referencer.
Det er et minimumskrav, at ansøgeren kan dokumentere mindst 2 lignende referencer på udførelse af tilsvarende eller sammenlignelige ydelser, både hvad angår arten og omfanget af ydelserne inden for de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk