23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 115-208557
Offentliggjort
17.06.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af transportydelser


Region Midtjylland

Vejledende forhåndsmeddelelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Midtjylland
Skottenborg 26
Att: Torben Trangbæk
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 78414508
Mailadresse: torben.tranbaek@stab.rm.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.rm.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Udbud af transportydelser.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Region Midtjylland.

NUTS-kode DK04

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Udbuddet vedrører løbende udførelse af transport af gods (f.eks. mad, vasketøj, linned, apoteksvarer, blod hjælpemidler m.v.) mellem og til samtlige regionens hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner.
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60000000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.8) Yderligere oplysninger:
I forbindelse med opstart af udbud på transportydelser til Region Midtjylland gennemføres en høring bland potentielle tilbudsgivere. Region Midtjylland har valgt at lave en høring af de udarbejdede krav til tjenesteydelsen samt tilbudsliste og potentielle tilbudsgivere inviteres til at deltage i høringsmøder hos Region Midtjylland. Høringsmøderne afholdes enkeltvis og forventes at have en varighed på 1,5 time. Høringsmøderne afholdes på følgende tidspunkter:
19.6.2015, kl. 8:30 — 11:00
22.6.2015, kl. 8:30 — 16:00
23.6.2015, kl. 8:30 — 16:00
24.6.2015, kl. 8:30 — 16:00

Henvendelse om ønske vedr. deltagelse og tidspunkt bedes ske til lone.jensen2@stab.rm.dk senest d. Der bedes anført antal deltagere samt ønske til dato og tidspunkt. Yderligere information vedrørende rekvirering af høringsmateriale og høringsmøder kan findes på www.udbud.rm.dk

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12.6.2015

Send til en kollega

0.047