Udbud af transportydelser
Region Midtjylland
Vejledende forhåndsmeddelelse
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Region Midtjylland
Skottenborg 26
Att: Torben Trangbæk
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 78414508
Mailadresse: torben.tranbaek@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.rm.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)
II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Udbud af transportydelser.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Region Midtjylland.
NUTS-kode DK04
II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Udbuddet vedrører løbende udførelse af transport af gods (f.eks. mad, vasketøj, linned, apoteksvarer, blod hjælpemidler m.v.) mellem og til samtlige regionens hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner.
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.8) Yderligere oplysninger:
I forbindelse med opstart af udbud på transportydelser til Region Midtjylland gennemføres en høring bland potentielle tilbudsgivere. Region Midtjylland har valgt at lave en høring af de udarbejdede krav til tjenesteydelsen samt tilbudsliste og potentielle tilbudsgivere inviteres til at deltage i høringsmøder hos Region Midtjylland. Høringsmøderne afholdes enkeltvis og forventes at have en varighed på 1,5 time. Høringsmøderne afholdes på følgende tidspunkter:
19.6.2015, kl. 8:30 — 11:00
22.6.2015, kl. 8:30 — 16:00
23.6.2015, kl. 8:30 — 16:00
24.6.2015, kl. 8:30 — 16:00
Henvendelse om ønske vedr. deltagelse og tidspunkt bedes ske til lone.jensen2@stab.rm.dk senest d. Der bedes anført antal deltagere samt ønske til dato og tidspunkt. Yderligere information vedrørende rekvirering af høringsmateriale og høringsmøder kan findes på www.udbud.rm.dk
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12.6.2015