23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 118-215082
Offentliggjort
22.06.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Nordjylland

Vindere

Alle kørselsdistrikter

(15.01.2016)
DanTaxi Administrationen
Jernbane Allé 68
2620 Vanløse

Opdateringer

Rettelse
(30.06.2015)

I stedet for:

II.2.1) Samlet mængde eller omfang:

Kørsel med vagtlæger i Region Nordjylland sker i 3 geografiske besøgsdistrikter, hvor der skal køres i følgende vagtperioder:

Hverdage 16:00-23:00

Hverdage 23:00-16:00

Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00

Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00

Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00

Indenfor vagtperioderne skal lægerne transporteres af en chauffør til lægebesøg i patienternes eget hjem samt til konsultationssteder i det pågældende besøgsdistrikt.

Forventet antal kørselstimer for alle 3 distrikter er skønnet til at udgøre ca. 30 000 timer eksklusiv omfanget af enkeltkørsler. Derudover kan forventes ekstra kørsel ved jul, nytår og påske.

Oplysninger om delaftaler:

Delaftale nr.: 3 Delaftale 3 Thisted og Morsø

3) Mængde eller omfang

Kørsel med vagtlægerne i distriktet i følgende perioder:

Hverdage 16:00-23:00

Hverdage 23:00-8:00

Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00

Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00

Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.

Delaftale nr.: 4 Delaftale 4 Region Nordjylland (samtlige besøgsdistrikter)

3) Mængde og omfang

Kørsel med vagtlægerne i alle 3 besøgsdistrikter i følgende perioder:

Hverdage 16:00-23:00

Hverdage 23:00-8:00

Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00

Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00

Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.

Delaftale nr.: 6 Delaftale 6 Hjørring, Frederikshavn, Brønderslev, Thisted og Morsø

3) Mængde og omfang

Kørsel med vagtlægerne i besøgsdistrikterne i følgende perioder:

Hverdage 16:00-23:00

Hverdage 23:00-8:00

Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00

Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00

Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.

Delaftale nr.: 7 Delaftale 7 Aalborg m.fl. og Thisted og Morsø

3) Mængde og omfang

Kørsel med vagtlægerne i besøgsdistrikterne i følgende perioder:

Hverdage 16:00-23:00

Hverdage 23:00-8:00

Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00

Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00

Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.

Læses:

II.2.1) Samlet mængde eller omfang:

Kørsel med vagtlæger i Region Nordjylland sker i 3 geografiske besøgsdistrikter, hvor der skal køres i følgende vagtperioder:

Hverdage 16:00-23:00

Hverdage 23:00-16:00 (22:30-8:00 i Thisted Morsø distriktet)

Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00

Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00

Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00

Indenfor vagtperioderne skal lægerne transporteres af en chauffør til lægebesøg i patienternes eget hjem samt til konsultationssteder i det pågældende besøgsdistrikt.

Forventet antal kørselstimer for alle 3 distrikter er skønnet til at udgøre ca. 30 200 timer eksklusiv omfanget af enkeltkørsler. Derudover kan forventes ekstra kørsel ved jul, nytår og påske.

Oplysninger om delaftaler:

Delaftale nr.: 3 Delaftale 3 Thisted og Morsø

3) Mængde eller omfang

Kørsel med vagtlægerne i distriktet i følgende perioder:

Hverdage 16:00-23:00

Hverdage 22:30-8:00

Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00

Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00

Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.

Delaftale nr.: 4 Delaftale 4 Region Nordjylland (samtlige besøgsdistrikter)

3) Mængde og omfang

Kørsel med vagtlægerne i alle 3 besøgsdistrikter i følgende perioder:

Hverdage 16:00-23:00

Hverdage 23:00-8:00 (Thisted Morsø distriktet 22:30-8:00)

Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00

Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00

Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.

Delaftale nr.: 6 Delaftale 6 Hjørring, Frederikshavn, Brønderslev, Thisted og Morsø

3) Mængde og omfang

Kørsel med vagtlægerne i besøgsdistrikterne i følgende perioder:

Hverdage 16:00-23:00

Hverdage 23:00-8:00 (Thisted og Morsø distriktet 22:30-8:00)

Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00

Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00

Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.

Delaftale nr.: 7 Delaftale 7 Aalborg m.fl. og Thisted og Morsø

3) Mængde og omfang

Kørsel med vagtlægerne i besøgsdistrikterne i følgende perioder:

Hverdage 16:00-23:00

Hverdage 23:00-8:00 (Thisted og Morsø distriktet 22:30-8:00)

Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00

Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00

Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.

Udbud af kørsel med lægevagten i Region Nordjylland


Region Nordjylland

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Nordjylland
Niels Bohrs Vej 30
Kontaktpunkt(er): Primær Sundhed, Region Nordjylland
Att: Helle Vestergaard
9220 Aalborg Ø
DANMARK
Telefon: +45 97648320
Mailadresse: hmv@rn.dk
Fax: +45 97648335

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.rn.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.rn.dk/Om-Region-Nordjylland/Licitationer-og-udbud/Udbud-af-koersel-med-laegevagten-i-region-nordjylland

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Udbud af kørsel med lægevagten i Region Nordjylland.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Region Nordjylland.

NUTS-kode DK0

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Kørsel med praktiserende læger tilmeldt Region Nordjyllands lægevagtsordning. Indenfor vagtperioderne skal lægerne transporteres til lægebesøg i patienternes eget hjem samt til konsultationsstederne indenfor besøgsdistriktet.
Kørselsopgaven udbydes i 3 geografiske besøgsdistrikter ligesom der kan bydes på samtlige distrikter og kombinationer heraf. Se nærmere herom i udbudsmaterialet.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000, 60140000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Kørsel ned vagtlæger i Region Nordjylland sker i 3 geografiske besøgsdistrikter, hvor der skal køres i følgende vagtperioder:
— Hverdage 16:00-23:00
— Hverdage 23:00-8:00
— Søgne, helligdage og weekender 8.00-16:00
— Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00
— Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00
Indenfor vagtperioderne skal lægerne transporteres af en chauffør til lægebesøg i patienternes eget hjem samt til konsultationssteder i det pågældende besøgsdistrikt.
Forventet antal kørselstimer for alle 3 distrikter er skønnet til at udgøre ca. 30.000 timer eksklusiv omfanget af enkeltkørsler. Derudover kan forventes ekstra kørsel ved jul, nytår og påske.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1Betegnelse: Delaftale 1 Hjørring, Frederikshavn, Brønderslev
1) Kort beskrivelse
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000, 60140000

3) Mængde eller omfang
Kørsel med lægevagterne i distriktet i følgende vagtperioder:
— Hverdage 16:00-23:00
— Hverdage 23:00-8:00
— Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00
— Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00
— Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Delaftale nr.: 2Betegnelse: Delaftale 2 Aalborg (Aalborg, Jammerbugt, Vesthimmerland, Rebild og Mariagerfjord kommuner)
1) Kort beskrivelse
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000, 60140000

3) Mængde eller omfang
Kørsel med vagtlægerne i distriktet i følgende perioder:
— Hverdage 16:00-23:00
— Hverdage 23:00-8:00
— Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00
— Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00
— Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Delaftale nr.: 3Betegnelse: Delaftale 3 Thisted og Morsø
1) Kort beskrivelse
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000, 60140000

3) Mængde eller omfang
Kørsel med vagtlægerne i distriktet i følgende perioder:
— Hverdage 16:00-23:00
— Hverdage 23:00-8:00
— Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00
— Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00
— Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Delaftale nr.: 4Betegnelse: Delaftale 4 Region Nordjylland (samtlige 3 besøgsdistrikter)
1) Kort beskrivelse
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000, 60140000

3) Mængde eller omfang
Kørsel med vagtlægerne i alle 3 besøgsdistrikter i følgende perioder:
— Hverdage 16:00-23:00
— Hverdage 23:00-8:00
— Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00
— Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00
— Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Delaftale nr.: 5Betegnelse: Delaftale 5 Aalborg m.fl. Hjørring, Frederikshavn og Brønderslev
1) Kort beskrivelse
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000, 60140000

3) Mængde eller omfang
Kørsel med vagtlægerne i distrikterne i følgende perioder:
— Hverdage 16:00-23:00
— Hverdage 23:00-8:00
— Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00
— Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00
— Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Delaftale nr.: 6Betegnelse: Delaftale 6 Hjørring, Frederikshavn, Brønderslev, Thisted og Morsø
1) Kort beskrivelse
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000, 60140000

3) Mængde eller omfang
Kørsel med vagtlægerne i besøgsdistrikterne i følgende perioder:
— Hverdage 16:00-23:00
— Hverdage 23:00-8:00
— Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00
— Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00
— Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Delaftale nr.: 7Betegnelse: Delaftale 7 Aalborg m.fl. og Thisted og Morsø
1) Kort beskrivelse
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000, 60140000

3) Mængde eller omfang
Kørsel med vagtlægerne i besøgsdistrikterne i følgende perioder:
— Hverdage 16:00-23:00
— Hverdage 23:00-8:00
— Søgne, helligdage og weekender 8:00-16:00
— Søgne, helligdage og weekender 16:00-23:00
— Søgne, helligdage og weekender 23:00-8:00.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Betalingsbetingelserne er 30 dage netto efter Regionens modtagelse af korrekt og fyldestgørende elektronisk faktura.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Ved bud fra sammenslutning stilles ikke særlige krav til sammenslutningens retlige form, men såfremt flere byder i forening, skal der blandt disse udpeges en ansvarlig leverandør, der tegner alle bydende. Endvidere hæfter de bydende solidarisk for ydelsen og opfyldelsen af kontrakten.
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: ja
Beskrivelse af de særlige vilkår: Arbejdsklausul
I henhold til udkast til kontrakt skal den valgte leverandør sikre, at de ansatte som leverandøren beskæftiger i forhold til kontraktens opfyldelse har løn (herunder særlige ydelser), arbejdstid og andre arbejdsvilkår som ikke er mindre gunstige end dem der i henhold til kollektiv overenskomst, voldgiftskendelse, nationale love eller administrative forskrifter gælder for arbejde af samme art indenfor vedkommende fag eller industri i Danmark. Der henvises herudover til udkast til kontrakt § 27.
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Beskrivelse af virksomhedens selskabsform, ejerskab og organisation
— Erklæring på tro og love om, at tilbudsgiver ikke har ubetalt forfalden gæld til det offentlige og ikke befinder sig i nogen af de i Udbudsdirektivets art. 45, stk. 2 nævnte situationer litra a-c vedr. konkurs, betalingsstandsning o.lign.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Erklæring om tilbudsgivers nettoomsætning og egenkapital i de seneste 3 regnskabsår. Såfremt virksomheden er yngre skal disse tal oplyses for den periode, hvor der er mulighed herfor, og det bør samtidig fremgå, hvornår tilbudsgiveren er etableret.
Erklæringen skal være revisorpåtegnet.
— Positiv soliditetserklæring fra virksomhedens bank eller revisor udstedt indenfor de seneste 3 måneder.
Hvis tilbudsgiver baserer sig på en anden virksomheds økonomiske og finansielle kapacitet skal det dokumenteres, at denne virksomhed hæfter solidarisk og ubegrænset ligesom tilbuddet skal vedlægges ovennævnte efterspurgte oplysninger/dokumentation vedr. økonomisk og finansiel kapacitet for den anden virksomhed samt skal underskrive indeståelseserklæring, se udbudsmaterialet.
I det omfang der afgives tilbud fra en sammenslutning af virksomheder (flere virksomheder byder sammen/i forening) skal ovennævnte oplysninger/dokumentation vedr. økonomisk og finansiel kapacitet afgives for hver enkelt virksomhed/deltager i sammenslutningen.
Der stilles ikke særlige krav til sammenslutningens retlige form, men såfremt flere byder i forening, skal der blandt disse udpeges en ansvarlig leverandør, der tegner alle bydende. Endvidere hæfter de bydende solidarisk for ydelsen og opfyldelsen af kontrakten.
Tilbudsgiver skal ved disse oplysninger/dokumentation sandsynliggøre overfor ordregiver, at tilbudsgiver har økonomisk og finansiel kapacitet til at udføre opgaven.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
— Oplysninger om gennemsnitlige antal beskæftigede medarbejdere og antallet af ledere gennem de seneste 3 år — om muligt.
— Dokumentation for bevilling/tilladelse til at køre med vagtlæger/dokumentation for at kunne opfylde krav til opnåelse af tilladelse.
— Referenceliste for tilsvarende leverancer som den udbudte indenfor de seneste 3 år — om muligt — med angivelse af leverancens art, leverancens størrelse (omfang) og kunde.
Hvis tilbudsgiver baserer sit tilbud på en anden virksomheds tekniske kapacitet, herunder anvender underleverandør(er) skal det dokumenteres, at denne/disse virksomhed(er) har givet tilsagn om at stille de fornødne ressourcer til rådighed (indeståelseserklæring vedlagt udbudsmaterialet), ligesom tilbuddet skal vedlægges ovennævnte efterspurgte oplysninger/dokumentation for teknisk kapacitet for anden virksomhed.
I det omfang der afgives tilbud fra en sammenslutning af virksomheder (flere virksomheder byder sammen/i forening) skal ovennævnte oplysninger/dokumentation teknisk kapacitet afgives for hver enkelt virksomhed/deltager i sammenslutningen.
Der stilles ikke særlige krav til sammenslutningens retlige form, men såfremt flere byder i forening, skal der blandt disse udpeges en ansvarlig leverandør, der tegner alle bydende. Endvidere hæfter de bydende solidarisk for ydelsen og opfyldelsen af kontrakten.
Tilbudsgiver skal ved disse oplysninger/dokumentation sandsynliggøre overfor ordregiver, at tilbudsgiver har teknisk kapacitet til at udføre opgaven.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
2015-007088
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
14.9.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: Juni 2017 medmindre option i form af forlængelse gøres gældende.
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger

Udbudsmaterialet vil være tilgængeligt for alle potentielt interesserede tilbudsgivere på Region Nordjyllands hjemmeside:http://www.rn.dk/Om-Region-Nordjylland/Licitationer-og-udbud/Udbud-af-koersel-med-laegevagten-i-region-nordjylland

Det fulde udbudsmateriale vil være tilgængeligt på denne side efter offentliggørelsen i EU Tidende af denne bekendtgørelse.
Bemærk i udbudsmaterialet i forhold til spørgsmålsstillelse, at der på grund af ferieperiode først vil blive besvaret spørgsmål fra den. 4.8.2015.
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i klagenævnet:
— Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt
— Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
— Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16.6.2015

Send til en kollega

0.063