Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Frederikssund Kommune
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 17-08-2020
Time: 23:59
Læses:
Dato: 19-08-2020
Time: 23:59
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 17-08-2020
Time: 23:59
Læses:
Dato: 19-08-2020
Time: 23:59
Offentligt udbud af rammeaftale vedr. visiteret ad hoc-kørsel
Frederikssund Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189129
Postadresse: Torvet 2
By: Frederikssund
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 3600
Land: Danmark
Kontaktperson: Frederik Lund Christiansen
E-mail: flchr@frederikssund.dk
Telefon: +45 47351079
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/130712235.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.frederikssund.dk/
Del II: Genstand
Offentligt udbud af rammeaftale vedr. visiteret ad hoc-kørsel
Hovedparten af de kommunale kørsler i Frederikssund Kommune er udbudt gennem Movia som Flexrute eller Flexkommune. Frederikssund Kommune har dog fortsat behov for at bestille kørsel, der ikke kan rummes i Movias Flexrute-ordninger, fordi behovet opstår ad hoc, og ej heller Flexkommune fordi borgeren har særlige behov, der ikke kan rummes i Flexkommune. Der er dermed tale om en "restgruppe" af kørsler, som Frederikssund Kommune nu ønsker at lave en rammeaftale omkring.
Der er tale om en bred vifte af kommunale kørsler, der spænder fra kørsel af sårbare børn og unge til voksne handicappede. Af eksempler kan nævnes kørsel til aflastning, kortvarige behandlingsforløb, kørsel til STU, beskyttet beskæftigelse med mere.
Rammeaftalen vedrører udelukkende kørsler i tidsrummet mandag-fredag kl. 07.00-17.00.
Hovedparten af de kommunale kørsler i Frederikssund Kommune er udbudt gennem Movia som Flexrute eller Flexkommune. Frederikssund Kommune har dog fortsat behov for at bestille kørsel, der ikke kan rummes i Movias Flexrute-ordninger, fordi behovet opstår ad hoc, og ej heller Flexkommune fordi borgeren har særlige behov, der ikke kan rummes i Flexkommune. Der er dermed tale om en "restgruppe" af kørsler, som Frederikssund Kommune nu ønsker at lave en rammeaftale omkring.
Der er tale om en bred vifte af kommunale kørsler, der spænder fra kørsel af sårbare børn og unge til voksne handicappede. Af eksempler kan nævnes kørsel til aflastning, kortvarige behandlingsforløb, kørsel til STU, beskyttet beskæftigelse med mere.
Rammeaftalen vedrører udelukkende kørsler i tidsrummet mandag-fredag kl. 07.00-17.00.
Mulighed for forlængelse i 2 x 1 år på uændrede betingelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal være optaget i CVR-registret eller tilsvarende udenlandsk register.
Tilbudsgiver skal være i besiddelse af det nødvendige antal tilladelser til at foretage den udbudte kørsel.
For kørselskontorer eller bestillingskontorer er kravet opfyldt, hvis de tilsluttede vognmænd besidder de nødvendige tilladelser, jf. ovenstående, til erhvervsmæssig personbefordring, og hvis der foreligger en tilladelse til at drive kørsels- eller bestillingskontor.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver i henhold til dennes seneste godkendte årsregnskab har haft:
- Soliditetsgrad på minimum 20 %.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver i henhold til dennes seneste godkendte årsregnskab har haft:
- Soliditetsgrad på minimum 20 %.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk