Fakta om udbudet
Køretøjslifte
Beredskabsstyrelsen, Datavej 16, Att: Mikkel Bjerregaard Jensen, Birkerød 3460, DANMARK. Telefon: +45 45906403. Mailadresse: mibj@brs.dk
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 9.6.2015, 2015/S 109-197794)
CPV: 42413500, 42414100, 42414410
Køretøjslifte
Kraner
Lastbilkraner
I stedet for:
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Beredskabsstyrelsen udbyder rammeaftaler på opbygning og levering af lastbiler med kroghejs og kran til det danske redningsberedskab. Udbudsbetingelserne angiver de nærmere vilkår og retningslinjer herfor.
Der afholdes spørgemøde på Datavej 16, 3460 Birkerød, tirsdag den 23.7.2015 kl. 13:00. Tilmelding skal ske senest torsdag den 186.2015 via Mercell systemet.
Chassis indkøbes og leveres af ordregiver og er dermed ikke omfattet af udbuddet.
Rammeaftalen er ikke eksklusiv og indeholder ikke vilkår om minimumsaftag for beredskabsstyrelsen eller aftalens rekvirenter.
Det er Beredskabsstyrelsen der forestår, og gennemfører udbuddet på alle rekvirenters vegne, og er den ordregivende myndighed.
Beredskabsstyrelsen og alle andre myndigheder under Forsvarsministeriet kan rekvirere på rammeaftalerne.
De Kommunale Brand- og Redningsberedskaber, der positivt har bekræftet over for Beredskabsstyrelsen, at de ønsker at være rekvirenter på rammeaftaler udbudt af Beredskabsstyrelsen, er oprindelige parter i rammeaftalen og kan rekvirere på denne rammeaftale.
De Kommunale Brand- og Redningsberedskaber, der har bekræftet, at de ønsker at være rekvirenter, er vedlagt bilag 3. Rekvirenter vil selvstændig skulle afgive ordre på aftalen.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/51478154.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Læses:II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Beredskabsstyrelsen udbyder rammeaftaler på opbygning og levering af lastbiler med kroghejs og kran til det danske redningsberedskab. Udbudsbetingelserne angiver de nærmere vilkår og retningslinjer herfor.
Chassis indkøbes og leveres af ordregiver og er dermed ikke omfattet af udbuddet.
Rammeaftalen er ikke eksklusiv og indeholder ikke vilkår om minimumsaftag for beredskabsstyrelsen eller aftalens rekvirenter.
Det er Beredskabsstyrelsen der forestår, og gennemfører udbuddet på alle rekvirenters vegne, og er den ordregivende myndighed.
Beredskabsstyrelsen og alle andre myndigheder under Forsvarsministeriet kan rekvirere på rammeaftalerne.
De Kommunale Brand- og Redningsberedskaber, der positivt har bekræftet over for Beredskabsstyrelsen, at de ønsker at være rekvirenter på rammeaftaler udbudt af Beredskabsstyrelsen, er oprindelige parter i rammeaftalen og kan rekvirere på denne rammeaftale.
De Kommunale Brand- og Redningsberedskaber, der har bekræftet, at de ønsker at være rekvirenter, er vedlagt bilag 3. Rekvirenter vil selvstændig skulle afgive ordre på aftalen.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/51478154.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Yderligere supplerende oplysninger
Spørgemødet tirsdag den 23. juni kl. 13:00 er aflyst på grund af for få tilmeldinger.
En ny version af Udbudsbetingelserne er uploadet, hvor dette ligeledes fremgår.
Der kan som sædvanligt stilles skriftlige spørgsmål, som vi vil besvare løbende.