Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=lzmaqitwdw
Udbyder
Frederikshavn Forsyning A/S
Opdateringer
Ordregiver har besluttet at aflyse ovenstående udbud. Begrundelsen er, at nødvendige modifikationer af kontraktens genstand ikke ville kunne gennemføres indenfor udbuddet ramme. Ordregiver forventer at iværksætte fornyet udbud snarest med de fornødne modifikationer.
Levering og servicering af køretøjer til affaldsindsamling
Frederikshavn Forsyning A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 25599470
Postadresse: Knivholtvej 15
By: Frederikshavn
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9900
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Musbak Andersen
E-mail: jema@forsyningen.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.forsyningen.dk/
Del II: Genstand
Levering og servicering af køretøjer til affaldsindsamling
Opgaven vedrører levering af 3 komprimatorbiler til indsamling af affald i Frederikshavn Kommune til levering efteråret 2021, samt option på yderligere køb af 2 skraldebiler pr. år de næste 4 år (2022-2025). Opgaven vedrører tillige option på service af de leverede køretøjer.
Frederikshavn Kommune
Der er tale om levering af følgende typer af biler:
- Totalvægt 8-9 ton/ 2-akslede
- Totalvægt 12 ton/2-akslede
- Totalvægt 18 ton/2-akslede
- Totalvægt 26 ton/3-akslede.
De første 3 køretøjer skal leveres i 2021, alle med 18 tons totalvægt.
De efterfølgende år (2022, 2023, 2024 og 2025) forventes der leveres 2 biler pr. år. Endelig valg af størrelser vil ske 14 måneder før leveringsdatoen.
Ud over købet omfatter kontrakten option på service i en i første omgang 2-årig periode fra leveringen. Serviceperioden skal kunne forlænges med et år ad gangen i op til 5 år.
Der er option på forlængelse af servicekontrakten i op til 5 år fra levering af det sidste køretøj.
Blandt principielt egnede ansøger vil der blive lagt vægt på at ansøgerne har præsenteret referencer fra tidligere leverede køretøjer og udførte servicekontrakter, der svarer til eller er sammenlignelige med de aktuelle. Der lægges vægt på, at tidligere leveringer omfatter en tilsvarende spektrum at køretøjer, og at service er blevet ydet kontraktmæssigt og tilfredsstillende.
- Supplerende anskaffelser af køretøjer af tilsvarende typer
- Totalservice af de leverede biler i 2 år efter levering
- Forlængelse af løbetiden af kontraktens servicedel til i alt 5 år fra leveringsdatoen for hvert enkelt køretøj.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Jf. udbudslovens § § 135-137, som beskrevet nærmere i udbudsbetingelserne.
Der oplyses egenkapital og soliditetsgrad iht. seneste årsrapport.
Der kræves en egenkapital på minimum 1 mio. DKK og en soliditetsgrad på minimum 10 %.
Der kræves dokumenteret erfaring i form af referencer fra tilsvarende eller sammenlignelig leverance, hvor levering er sket inden for de seneste 3 år.
Som mindstekrav kræves dokumenteret erfaring i form af referencer fra mindst 2 tilsvarende eller sammenlignelig leverance, hvor levering er sket inden for de seneste 3 år.
Med "tilsvarende eller sammenlignelig opgave" forstås kontrakt om levering/servicering af komprimatorkøretøjer til indsamling af affald.
Fremgår af udbudsmaterialet. Servicedelen indeholder krav om akutudkald.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Anmodning om deltagelse sker ved at udfylde og uploade den ESPD-formular, som er tilgængelig sammen med udbudsmaterialet på iBinder. Referencer kan eventuelt udybes i separate referenceblade eller lignende.
Der kan inddrages maksimalt 5 referencer i vurderingen.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for udbud", LBK nr. 593 af 2. juni 2016, med senere ændringer. Klager over afslag på prækvalifikation skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt underretning om beslutningen til de berørte ansøgere. Klager, som ikke vedrører afslag på prækvalifikation, skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/