Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Almene boligorganisationer og kommunale boliger administreret af DAB
Opdateringer
Levering af flytteydelser i forbindelse med renovering af almene boliger
Almene boligorganisationer og kommunale boliger administreret af DAB
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Finsensvej 33
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK0 DANMARK
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Hansen
E-mail: meh@dabbolig.dk
Telefon: +45 77320000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dabbolig.dk
Del II: Genstand
Levering af flytteydelser i forbindelse med renovering af almene boliger
Levering af flytteydelser i forbindelse med renovering af almene boliger fordelt på følgende tre kategorier (delkontrakter):
1) Flytning af 1-50 boliger
2) Flytning af 51-200 boliger
3) Flytning af over 200 boliger.
Flytning af 1-50 boliger
Levering af flytteydelse i forbindelse med renovering af almene boliger omfattende 1-50 boliger.
Udvælgelsen blandt egnede ansøgere vil ske på baggrund af følgende kriterier:
1) Ressourcer og organisation.
Ved bedømmelse vil der blive lagt vægt på ansøgers ressourcemæssige kapacitet set i forhold til den rammeaftale (delkontrakt), der er ansøgt til, samt organisationens opbygning og dens relevans for løsning af opgaver relateret til den almene sektor.
2) Referencer.
Ved bedømmelsen vil der blive lagt vægt på:
(a) antallet af referencer, der vedrører flytteopgaver i forbindelse med renovering i den almene sektor;
(b) at referencerne størrelsesmæssigt bedst muligt harmonerer med den rammeaftale (delkontrakt), der er ansøgt til, såvel vedrørende antallet af boliger/kvadratmeter som variation i de konkrete forhold i bebyggelsen;
(c) beskrivelser af beboerkoordinering og koordinering med de udførende entreprenører på den pågældende renoveringssag;
(d) udtalelse fra opdraggiver om tilfredsstillende løsning af eventuelle udfordringer/konflikter eller konstruktivt samarbejde med opdraggiver i forbindelse med den pågældende renoveringssag.
Der forventes indgået aftale med 4 flyttefirmaer.
Flytning af 51-200 boliger
Levering af flytteydelse i forbindelse med renovering af almene boliger omfattende 51-200 boliger.
Udvælgelsen blandt egnede ansøgere vil ske på baggrund af følgende kriterier:
1) Ressourcer og organisation.
Ved bedømmelse vil der blive lagt vægt på ansøgers ressourcemæssige kapacitet set i forhold til den rammeaftale (delkontrakt), der er ansøgt til, samt organisationens opbygning og dens relevans for løsning af opgaver relateret til den almene sektor.
2) Referencer.
Ved bedømmelsen vil der blive lagt vægt på:
(a) antallet af referencer, der vedrører flytteopgaver i forbindelse med renovering i den almene sektor;
(b) at referencerne størrelsesmæssigt bedst muligt harmonerer med den rammeaftale (delkontrakt), der er ansøgt til, såvel vedrørende antallet af boliger/kvadratmeter som variation i de konkrete forhold i bebyggelsen;
(c) beskrivelser af beboerkoordinering og koordinering med de udførende entreprenører på den pågældende renoveringssag;
(d) udtalelse fra opdraggiver om tilfredsstillende løsning af eventuelle udfordringer/konflikter eller konstruktivt samarbejde med opdraggiver i forbindelse med den pågældende renoveringssag.
Der forventes indgået aftale med 4 flyttefirmaer.
Flytning af over 200 boliger
Levering af flytteydelse i forbindelse med renovering af almene boliger omfattende over 200 boliger.
Udvælgelsen blandt egnede ansøgere vil ske på baggrund af følgende kriterier:
1) Ressourcer og organisation.
Ved bedømmelse vil der blive lagt vægt på ansøgers ressourcemæssige kapacitet set i forhold til den rammeaftale (delkontrakt), der er ansøgt til, samt organisationens opbygning og dens relevans for løsning af opgaver relateret til den almene sektor.
2) Referencer.
Ved bedømmelsen vil der blive lagt vægt på:
a) antallet af referencer, der vedrører flytteopgaver i forbindelse med renovering i den almene sektor;
b) at referencerne størrelsesmæssigt bedst muligt harmonerer med den rammeaftale (delkontrakt); der er ansøgt til, såvel vedrørende antallet af boliger/kvadratmeter som variation i de konkrete forhold i bebyggelsen;
c) beskrivelser af beboerkoordinering og koordinering med de udførende entreprenører på den pågældende renoveringssag;
d) udtalelse fra opdraggiver om tilfredsstillende løsning af eventuelle udfordringer/konflikter eller konstruktivt samarbejde med opdraggiver i forbindelse med den pågældende renoveringssag.
Der forventes indgået aftale med 4 flyttefirmaer.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
(a) Samlet årsomsætning for de seneste tre afsluttede regnskabsår.
Minimumskrav: Se nedenfor dokumentation: Ansøgers årsrapporter med revisionspåtegning, der dokumenterer årsomsætning for de seneste tre afsluttede regnskabsår, ledsaget af en erklæring fra ansøger om eventuelle væsentlige forandringer indtruffet efter aflæggelse af seneste årsrapport
(b) Egenkapital i seneste aflagte årsregnskab.
Minimumskrav: Se nedenfor dokumentation: Ansøgers seneste årsrapport med revisionspåtegning, der dokumenterer egenkapital, ledsaget af en erklæring fra ansøger om eventuelle væsentlige forandringer indtruffet efter aflæggelse af årsrapporten.
(c) Erhvervsansvarsforsikring.
Minimumskrav: Se nedenfor dokumentation: Forsikringspolice, der dokumenterer opfyldelsen af det stillede krav til forsikringssum.
(a) Samlet årsomsætning for de seneste tre afsluttede regnskabsår:
Delkontrakt 1: 2 mio. DKK
Delkontrakt 2: 10 mio. DKK
Delkontrakt 3: 20 mio. DKK.
(b) Egenkapital i seneste aflagte årsregnskab:
Delkontrakt 1: 200 000 DKK
Delkontrakt 2: 500 000 DKK
Delkontrakt 3: 1 mio. DKK.
(c) Erhvervsansvarsforsikring - sum:
Delkontrakt 1: 5 mio. DKK
Delkontrakt 2: 10 mio. DKK
Delkontrakt 3: 15 mio. DKK.
(a) Kort beskrivelse af virksomhedens historik, organisation, samlede ressourcer og medarbejderflow, herunder oplysning om antallet af ansatte for hvert af de seneste 3 år.
(b) Mindst 5 referencer fra opgaver, der i art og omfang svarer til flytninger på:
— 1-50 boliger (delkontrakt 1)
— 51-200 boliger (delkontrakt 2)
— over 200 boliger (delkontrakt 3).
Referencer skal være påbegyndt inden for de seneste 3 år og skal hver indeholde følgende oplysninger:
1) Navn på opdraggiver og kontaktperson hos denne;
2) Beskrivelse af opgaven: antal boliger, antal kvadratmeter og særlige forhold/udfordringer i bebyggelsen;
3) Kontraktsum;
4) Udførelsesperiode;
5) Ansøgers roller og ansvar i sagen, herunder beskrivelse af beboerkoordinering og eventuel koordinering med de udførende entreprenører på stedet;
6) Eventuel anvendelse af underentreprenører;
7) Eventuelle udtalelser fra opdraggivere.
Angives der flere en 5 referencer, medtages kun de første 5 i vurderingen af ansøgningen.
Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de opdragsgivere, der er angivet i referencerne.
For konsortier og ansøgere med forpligtende underleverandører gælder ovenstående om antal referencer for konsortiet/ansøgeren som helhed.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver vil udelukke ansøgere/tilbudsgivere fra deltagelse i udbudsprocessen, hvis disse er omfattet af en af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, nr. 4, nr. 5 og nr. 6:
— ansøger/tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling (nr. 2),
— ansøger/tilbudsgivers aktiver administreres af en kurator eller af retten,
— ansøger/tilbudsgiver er under tvangsakkord (nr. 2),
— ansøger/tilbudsgivers erhvervsvirksomhed er blevet indstillet (nr. 2),
— ansøger/tilbudsgiver befinder sig i en lignende situation som beskrevet i ovenstående punkter i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende (nr. 2)
— ansøger/tilbudsgiver har indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på at fordreje konkurrencen (nr. 4),
— ansøger/tilbudsgiver væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, og misligholdelsen har medført ophævelse af den pågældende kontrakt eller en lignende sanktion (nr. 5),
— ansøger/tilbudsgiver har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren (nr. 6),
— ansøger/tilbudsgiver groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt (nr. 6).
Virksomheder skal udarbejde en ansøgning for hver delaftale, som de ønsker at byde på.
Link til Dalux Udbud og udbudsmateriale:
Delkontrakt 1; 1-50 boliger: https://field.dalux.com/client/da/public/tender/TID-11356
Delkontrakt 2; 51-200 boliger: https://field.dalux.com/client/da/public/tender/TID-11357
Delkontrakt 3; Over 200 boliger: https://field.dalux.com/client/da/public/tender/TID-11358
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk