Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=276764&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Opdateringer
Yderligere oplysninger
Oplysninger rettet eller tilføjet i de tilsvarende udbudsmaterialer. For yderligere information henvises til relevante tilhørende udbudsmaterialer.
Udbud af lægevagtskørsel til Region Syddanmark (Genudbud)
Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Therese Thomsen
E-mail: tht@rsyd.dk
Telefon: +45 29201202
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Udbud af lægevagtskørsel til Region Syddanmark (Genudbud)
Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af lægevagtskørsel. Udbuddet omfatter således kørsel med vagtlæger i hele Region Syddanmark, når disse skal på hjemmebesøg mm. i forbindelse med deres vagter. Den enkelte vagtlæge vælger selv, om han/hun vil benytte sig af regionens leverandør på baggrund af dette udbud. Kravspecifikationen, jf. kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte ydelser. Udbuddet er opdelt i delkontrakter.
Udbud af lægevagtskørsel til Region Syddanmark, besøgsdistrikt Odense
Fortrinsvis Fyn
Delkontrakten omfatter fortrinsvis kørsel i postnumre på Fyn i følgende vagtperioder ("hverdage" og "øvrige dage" er defineret i kontraktens pkt. 2.4):
- Øvrige dage fra kl. 08.00 til kl. 16.00
- Hverdage og øvrige dage fra kl. 16.00 til kl. 23.00.
Der skønnes at være 14 729 "kørselstimer" pr. år. under delkontrakten.
Det forventede beløb for besøgsdistrikt ”Odense” (ekskl. nattevagt): 4,8 mio. DKK.
Kontrakten kan af Region Syddanmark forlænges 2 gange - hver gang med 12 måneder.
Kontrakten kan af Region Syddanmark forlænges 2 gange - hver gang med 12 måneder.
Udbud af lægevagtskørsel til Region Syddanmark, besøgsdistrikt Kolding
I og omkring Kolding
Delkontrakten omfatter fortrinsvis kørsel i og omkring Kolding i følgende vagtperioder ("hverdage" og "øvrige dage" er defineret i kontraktens pkt. 2.4):
- Øvrige dage fra kl. 08.00 til kl. 16.00
- Hverdage og øvrige dage fra kl. 16.00 til kl. 23.00.
Der skønnes at være 7 590 "kørselstimer" pr. år. under delkontrakten.
Det forventede beløb for besøgsdistrikt ”Kolding” (ekskl. nattevagt): 2,7 mio. DKK.
Kontrakten kan af Region Syddanmark forlænges 2 gange - hver gang med 12 måneder.
Kontrakten kan af Region Syddanmark forlænges 2 gange - hver gang med 12 måneder.
Udbud af lægevagtskørsel til Region Syddanmark, besøgsdistrikt Esbjerg
I og omkring Esbjerg
Delkontrakten omfatter fortrinsvis kørsel i og omkring Esbjerg i følgende vagtperioder ("hverdage" og "øvrige dage" er defineret i kontraktens pkt. 2.4):
- Øvrige dage fra kl. 08.00 til kl. 16.00
- Hverdage og øvrige dage fra kl. 16.00 til kl. 23.00.
Der skønnes at være 7 332 "kørselstimer" pr. år. under delkontrakten.
Det forventede beløb for besøgsdistrikt ”Esbjerg” (ekskl. nattevagt):1,9 mio. DKK.
Kontrakten kan af Region Syddanmark forlænges 2 gange - hver gang med 12 måneder.
Kontrakten kan af Region Syddanmark forlænges 2 gange - hver gang med 12 måneder.
Udbud af lægevagtskørsel til Region Syddanmark, besøgsdistrikt Aabenraa
I og omkring Aabenraa
Delkontrakten omfatter fortrinsvis kørsel i og omkring Aabenraa i følgende vagtperioder ("hverdage" og "øvrige dage" er defineret i kontraktens pkt. 2.4):
- Øvrige dage fra kl. 08.00 til kl. 16.00
- Hverdage og øvrige dage fra kl. 16.00 til kl. 23.00.
Der skønnes at være 5 814 "kørselstimer" pr. år. under delkontrakten.
Det forventede beløb for besøgsdistrikt ”Aabenraa” (ekskl. nattevagt): 1,7 mio. DKK.
Kontrakten kan af Region Syddanmark forlænges 2 gange - hver gang med 12 måneder.
Kontrakten kan af Region Syddanmark forlænges 2 gange - hver gang med 12 måneder.
Udbud af lægevagtskørsel til Region Syddanmark, besøgsdistrikt Region Syddanmark
Region Syddanmark
Delkontrakten omfatter kørsel i hele Region Syddanmark i følgende vagtperiode ("hverdage" og "øvrige dage" er defineret i kontraktens pkt. 2.4):
- Hverdage og øvrige dage fra kl. 23.00 til kl. 08.00.
Der skønnes at være 16 885 "kørselstimer" pr. år. under delkontrakten.
Det forventede beløb for besøgsdistrikt ”Region Syddanmark” (kun nattevagt): 4,4 mio. DKK.
Kontrakten kan af Region Syddanmark forlænges 2 gange - hver gang med 12 måneder.
Kontrakten kan af Region Syddanmark forlænges 2 gange - hver gang med 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Som en del af kontrakten skal tilbudsgiver have fornøden tilladelse/bevilling til at udføre de omfattede ydelser. Tilbudsgiver kan opfylde kravet om tilladelse/bevilling enten selv eller via underleverandører. Det lægges uden yderligere erklæring herom til grund, at tilbudsgiver selv eller via dennes aftaler med underleverandører vil være i stand til at løse opgaven med fornøden tilladelse/bevilling til at udføre den af kontrakten omfattede kørsel. Tilbudsgiver indestår herfor ved tilbudsafgivelse, og der skal derfor ikke fremsendes dokumentation herfor forud for kontraktstart.
Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet fremsende en referenceliste med sammenligne referencer indenfor de seneste 3 år udregnet fra datoen for tilbudsfristen.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 2 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år udregnet fra datoen for tilbudsfristen. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører løbende levering af kørsel med personer, eksempelvis lægevagtskørsel, patientkørsel eller kørsel med skoleelever eller lignende. Der skal for hver af de 2 referencer være tale om en kontrakt/rammeaftale, der inden for de 3 år (dvs. siden 15.9.2017) har medført en omsætning hos tilbudsgiver på minimum 4 mio. DKK (ekskl. moms) i alt.
Der skal for den enkelte reference være tale om én skriftlig kontrakt/rammeaftale. Referencen opfylder således ikke minimumskravet, såfremt ovennævnte omsætningskrav opfyldes ved at summere omsætningen i forskellige kontrakter/rammeaftaler med den pågældende kunde, medmindre de forskellige kontrakter/rammeaftaler er indgået med kunden som delkontrakter som en del af det samme udbud.
I ESPD bedes bl.a. følgende oplyst:
- Hvilke ydelser der er blevet leveret på kontrakten/rammeaftalen siden 15. september 2017
- Hvad omsætningen i DKK (ekskl. moms) har været under kontrakten/rammeaftalen siden 15. september 2017
- Hvem der er kunden.
Der gælder særlige vilkår for udførelsen af kontrakten. Se således:
- Kontraktens pkt. 8.3: Arbejdsklausul
- Kontraktens pkt. 8.4: Arbejdsmiljø
- Kontraktens pkt. 8.5: Straffeattester
- Kontraktens pkt. 19: Socialt ansvar.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
2024
Tilbudsgiver skal i ESPD angive de oplysninger om tilbudsgiveren, der efterspørges i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6. Bemærk at tilbudsgiver i ESPD bl.a. skal afgive oplysninger vedr. obligatoriske udelukkelsesgrunde. Tilbudsgiver skal i ESPD således erklære ikke at være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, der fremgår af udbudslovens § 135, stk. 1 og 3. Tilbudsgiver udelukkes fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiver i henhold til § 135 ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for handlinger begået som led i en kriminel organisation, bestikkelse, svig, terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet, hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme, eller børnearbejde og andre former for menneskehandel. Ordregiver skal endvidere udelukke en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100 000 DKK eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor tilbudsgiver er etableret. Ordregiver kan dog under særlige betingelser undlade at udelukke i denne situation. Tilsvarende skal ordregiver i henhold til § 136 bl.a. udelukke en tilbudsgiver, når ordregiver kan påvise, en interessekonflikt i forhold til udbuddet, som ikke kan afhjælpes effektivt med mindre indgribende foranstaltninger, en konkurrencefordrejning som følge af en forudgående inddragelse af tilbudsgiver, herunder som rådgiver i forberedelsen af udbudsproceduren i forhold til det pågældende udbud, som ikke kan afhjælpes med mindre indgribende foranstaltninger, eller at tilbudsgiver i det pågældende udbud har givet groft urigtige oplysninger mv. Tilbudsgiver udelukkes endvidere fra udbudsprocessen, såfremt tilbudsgiver i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6 og udbudslovens § 137 er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrund:
Tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure (i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2).
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Såfremt din virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet kræver det online registrering i EU-Supply's CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via CTM. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Tilbuddet skal fremsendes via CTM i henhold til udbudsbetingelserne.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/