Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Vindere
Udbud af kørsel til specialskoler/specialklasserækker, specialdaginstitutioner samt STU tilbud
(12.11.2015)
VBT A/S
Hammerholmen 43-45 B
2650 Hvidovre
Udbud af kørsel til specialskoler/specialklasserækker, specialdaginstitutioner samt STU tilbud
(13.11.2015)
Taxa 4x35
Egtvedvej 17
6000 Kolding
Opdateringer
I stedet for: IV.3.3) 28.8.2015 (12:00) IV.3.4) 28.8.2015 (12:00) IV.3.7) 2.11.2015 IV.3.8) 28.8.2015 (12:00) IV.3.3) 2.9.2015 (12:00) IV.3.4) 2.9.2015 (12:00) IV.3.7) 9.11.2015 IV.3.8) 2.9.2015 (12:00)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter:
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud: Til:
Åbning af bud: Dato:
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter:
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud: Til:
Åbning af bud: Dato:
Udbud af kørsel til specialskoler/specialklasserækker, specialdaginstitutioner samt STU tilbud.
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
Gyldenløvesgade 15
Att: Dorthe A Dornonville de la Cour
1502 København V
DANMARK
Mailadresse: zh7y@buf.kk.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/51783669.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/51783669.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51783669.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51783669.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51783669.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: København.
NUTS-kode DK011
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 39De børn/unge der skal transporteres er fysisk og/eller psykisk handicappede børn i alderen 3-25 år.
Københavns Kommune forventer at indgå en rammeaftale i tidsrummet fra den 1.10.2015 til den 31.12.2016 med option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Se nærmere i udbudsmaterialet.
Tilbudsgivers bør være særligt opmærksom på, at der skal uploades et tilbudsskema for hver enkelt skole/institution der bydes på. De enkelte tilbudsskemaer er nummeret 9.2.-9.21.
Kun underskrevne tilbudsskemaer med korrekt angivet pristilbud, vil indgå i konkurrencen.
Tilbudsgivere opfordres til at stille spørgsmål, såfremt der er forhold der ønskes belyst af ordregiver.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/51783669.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
60140000
Beskrivelse af disse optioner: Option på forlængelse af kontrakten på 2 x 1 år.
For de enkelte delaftaler er der ønske om priser på forskellige optioner, specielt pris for solokørsel og pris for ad hockørsel.
Se nærmere i tilbudsskemarne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: De vindende selskaber skal — inden kontrakt underskift — fremsende anmærkningsfri Serviceattest udsted af Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.
Bilag 2. Tro og love-erklæring vedr. udelukkelsesgrunde jf. direktivets art. 45 (skal udfyldes og underskrives af tilbudsgiver).
Kopi af de sidste 2 års godkendte og reviderede regnskaber. For virksomheder der er etableret senere end 2 år vedlægges seneste tilgængelige regnskabstal, alternativt budget tal for det kommende år.
Generel virksomhedsprofil, herunder beskrivelse af virksomheden, dels ejerforhold, egenkontrolsystem, reservekapacitet, hvorledes der arbejdes med arbejdsmiljø i virksomheden (herunder det psykiske arbejdsmiljø), etc. (kopi heraf vedlægges tilbud gerne i form af et brev hvoraf disse informationer fremgår).
Referenceliste, relevante referencer vedr. levering af tilsvarende ydelse til offentlige myndigheder (kørsel med autistiske/handicappede børn). Der skal medsendes en liste med navn på den offentlige myndighed, telefonnummer, kontaktperson,
Kopi af forsikringspolice der dokumenterer, at virksomheden har forsikring som beskrevet i kontrakten.
Del IV: Procedure
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100