Fakta om udbudet
Udbyder
Banedanmark
RFI - Trækkraft til Banedanmark - markedsdialog
Banedanmark
Vejledende periodisk bekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Denne bekendtgørelse er kun en vejledende periodisk bekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 18632276
Postadresse: Carsten Niebuhrs Gade 43
By: København V
NUTS-kode: DK0 DANMARK
Postnummer: 1577
Land: Danmark
Kontaktperson: HHMA
E-mail: Traekkraft2021MD@BANE.dk
Telefon: +45 82340000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bane.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/340853
Del II: Genstand
RFI - Trækkraft til Banedanmark - markedsdialog
Banedanmark har brug for at indleje trækkraft ifm. udførelse af diverse vedligeholds-, inspektions- og evt. også anlægsopgaver. Trækkraftenhederne (lokomotiverne) skal som minimum være udstyret med dansk ATC. Hvis muligt, ønskes der også lokomotiver med både dansk ATC og dansk kompatibelt ERTMS. Lokomotiver udstyret med ICI (light version af CBTC) ønskes ligeledes hvis muligt. For at opnå de bedst mulige udbudspakker, herunder sammensætning af udbuddets: delkontrakter, tekniske krav, kontraktperioder etc., vil Banedanmark gerne have markedets input. Derfor inviteres alle interesserede virksomheder til at give deres input til, hvordan Banedanmark sammensætter det mest attraktive og omkostningseffektive udbud. Tilmeld dig denne markedsdialog, læs vedlagte informationsmateriale og svar gerne på Banedanmarks vedlagte spm.
RFI - Trækkraft til Banedanmark - markedsdialog
Banedanmark har brug for at indleje trækkraft ifm. udførelse af diverse vedligeholds-, inspektions- og evt. også anlægsopgaver. Trækkraftenhederne (lokomotiverne) skal som minimum være udstyret med dansk ATC. Hvis muligt, ønskes der også lokomotiver med både dansk ATC og ERTMS baseline 3.3.0 eller 3.4.0 (dvs. dansk kompatibelt ERTMS). Lokomotiver udstyret med ICI (light version af CBTC) ønskes ligeledes hvis muligt. Til visse strækninger forventes der p.t. at blive behov for lokomotiver med et maximalt akseltryk på 18 ton. Der er behov for lokomotiver til brug på såvel elektrificerede som ikke-elektrificerede strækninger. For at opnå de bedst mulige udbudspakker, herunder sammensætning af udbuddets: delkontrakter, tekniske krav, kontraktperioder etc., vil Banedanmark gerne have markedets input. Derfor inviteres alle interesserede virksomheder til at give deres input til, hvordan Banedanmark sammensætter det mest attraktive og omkostningseffektive udbud. Tilmeld dig denne markedsdialog, læs vedlagte informationsmateriale og svar gerne på Banedanmarks vedlagte spm. Der vil evt. blive inviteret til opfølgende mundtlige møder.
Læs materialet, svar på Banedanmarks spm. og tilmeld din virksomhed til dialogen om det kommende udbud via dette link: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=BANEDANMARK
Læs materialet, svar på Banedanmarks spm. og tilmeld din virksomhed til dialogen om det kommende udbud via dette link: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=BANEDANMARK
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Læs materialet, svar på Banedanmarks spm. og tilmeld din virksomhed til dialogen om det kommende udbud via dette link: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=BANEDANMARK