Fakta om udbudet
Udbyder
Guldborgsund Kommune
Kontrakt om specialkørsel af borgere i Guldborgsund Kommune
Guldborgsund Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 2918 8599
Postadresse: PARKVEJ 37
By: Nykøbing Falster
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4800
Land: Danmark
Kontaktperson: Pia Jeanne Arildsen
E-mail: pjar@guldborgsund.dk
Telefon: +45 25182541
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://WWW.GULDBORGSUND.DK
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/65802
Del II: Genstand
Kontrakt om specialkørsel af borgere i Guldborgsund Kommune
Den udbudte opgave består af specialkørsel af de til specialkørsel visiterede borgere og pensionister, der ikke på anden vis kan befordre sig. Opgaven er geografisk placeret i Guldborgsund Kommune, der er opdelt i 3 distrikter med 7 forskellige kørselstyper. Kørselstypen angiver om kørslen skal gennemføres inden for det distrikt, hvor borgeren skal afhentes, eller om kørslen strækker sig ind i de øvrige distrikter og i enkelte tilfælde ud over kommunegrænsen.
Guldborgsund Kommune
Den udbudte opgave består af specialkørsel af de til specialkørsel visiterede borgere og pensionister, der ikke på anden vis kan befordre sig.
Opgaven er geografisk placeret i Guldborgsund Kommune, der er opdelt i 3 distrikter med 7 forskellige kørselstyper. Kørselstypen angiver om kørslen skal gennemføres inden for det distrikt, hvor borgeren skal afhentes, eller om kørslen strækker sig ind i de øvrige distrikter og i enkelte tilfælde ud over kommunegrænsen.
Tilbudsgiver skal kunne sikre en effektiv og driftssikker gennemførelse af den specialiserede kørsel under hensyntagen til den enkelte borgers behov. Tilbudsgiver skal desuden have fokus på en rationel koordinering af køretøjer og personale, således at specialkørslen gennemføres effektivt i forhold til såvel de enkelte borgere som ordregiver.
Gruppen af borgere, der har behov for specialkørsel, er overvejende ældre borgere, herunder for eksempel borgere med demens, psykisk sygdom, gangbesvær samt nedsat syn og hørelse. En del af borgerne bruger hjælpemidler i form af rollator, kørestol og kan have brug for personlig støtte. Eventuelle ledsagere, der ikke selv kan transportere sig, kan ligeledes benytte sig af specialkørsel.
Tilbudsgiver skal påregne at afhente alle borgere indendørs i borgerens egen bolig eller på bestemmelsesstedet. Transporten er først afsluttet, når borgeren er hjulpet indendørs i borgerens egen bolig eller bestemmelsesstedet. Det forventes, at borgerne for eksempel bliver hjulpet med af få overtøj på og af, at nødkaldeanlæg bliver anbragt i borgerens nærhed, at lys bliver tændt og slukket, og at yderdøre bliver låst.
Den samlede ventetid og kørsel må maksimalt udgøre 60 minutter for den enkelte borger. Tidsrummet beregnes fra det tidspunkt, hvor kørslen er bestilt til at blive påbegyndt og omfatter den for kørslen nødvendige forberedelsestid.
Såfremt borgeren ikke er klar på afhentningstidspunktet, er chaufføren ikke forpligtet til at vente i mere end 5 minutter.
Specialkørslen må ikke indebære skift af transportmiddel for borgerne.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt om specialkørsel af borgere i Guldborgsund Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver annullerer udbuddet, idet ordregiver har konstateret, at der er behov for at revurdere den angivne kontraktværdi og de budgetmæssige forudsætninger.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk