23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 209-510976
Offentliggjort
27.10.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Professionshøjskolen Absalon

Begrænset udbud af flytteydelser til Professionshøjskolen Absalon


Professionshøjskolen Absalon

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Professionshøjskolen Absalon
CVR-nummer: 30874323
Postadresse: Slagelsesvej 7
By: Sorø
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://phabsalon.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Professionshøjskole
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Begrænset udbud af flytteydelser til Professionshøjskolen Absalon

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet har til hensigt at etablere en rammeaftale med én leverandør vedr. flytning af kontorinventar, undervisningsinventar, bogsamlinger, biblioteksreoler, mm. i forbindelse med ibrugtagning af de nyopførte campusbyggerier i Slagelse og Kalundborg for Professionshøjskolen Absalon, samt sideløbende eller efterfølgende rømning/rydning af fraflyttede lokaliteter for løse effekter samt nedtaget væg-/lofthængte effekter (ekskl. nagelfaste effekter).

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Professionshøjskolen Absalon

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet har til hensigt at etablere en rammeaftale med én leverandør vedr. flytning af kontorinventar, undervisningsinventar, bogsamlinger, biblioteksreoler, mm. i forbindelse med ibrugtagning af de nyopførte campusbyggerier i Slagelse og Kalundborg for Professionshøjskolen Absalon, samt sideløbende eller efterfølgende rømning/rydning af fraflyttede lokaliteter for løse effekter samt nedtaget væg-/lofthængte effekter (ekskl. nagelfaste effekter). Det inventar, der skal flyttes, som en del af de faste flytninger, fremgår af bilag 3 - flyttedata.

Nyt Campus Slagelse bliver på tidspunktet for nærværende udbud bygget ved Slagelse Station på Sdr. Stationsvej 30. Flytteopgaven til det nye campus rummer flyttegods fra 3 af ordregivers nuværende lokationer henholdsvis fra Slagelsevej 7 i Sorø, Slagelsevej 70 i Sorø (Ankerhus) samt Ingemannsvej 17 i Slagelse. Det nye Campus Slagelse er på ca. 13 000 m2 i 4 sammenhængende bygningsafsnit A-D i varierende bygningshøjde op til 4 etager.

Omfanget af flytteopgaven til Campus Slagelse rummer flytning af et omfang, der estimeres til 2 300 m3, dvs. 230 m3/dag.

Flytningen til Campus Slagelse skal foregå under påsken 26. marts – 6. april 2021. Flyttegods der skal til andre campusser, eller skal udsmides, sker i perioden 6. april – 20. april 2021. Nærmere om krav til flytte-opgaven fremgår af rammeaftalebilag A1 – oplysninger vedr. planlagte flytninger.

Campus Kalundborg bor p.t. i lejede pavilloner, som består af 2 længer i 2 etager på adressen J Hagemann-Petersens Allé 4 i Kalundborg. Campus Kalundborg skal flyttes til nybygget campus ved Rynkevangen beliggende ved den nye station Kalundborg Øst. Det nye byggeri er på ca. 4 850 m2.

Omfanget af flytteopgaven til Campus Kalundborg rummer flytning af et omfang, der estimeres til 485 m3.

Flytningen skal foregå i perioden juni-juli 2021.

Foruden de 2 faste flytninger, som ordregiver har identificeret og beskrevet i forbindelse med udbuddet, vil den kommende leverandør udføre øvrige flytteopgaver i aftalens løbetid. Disse flytteopgaver kan bestå af interne og eksterne flytninger af forskellige typer af inventar, nedpakningsopgaver mv.

Opgaven omfatter ikke transport af farligt gods (ADR).

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 25
Kvalitetskriterium - Navn: Organisering / Vægtning: 25
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver kan yderligere forlænge aftalen i op til 2 x 12 måneder, med 12 måneder ad gangen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 180-434630
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbuddet annulleres da ordregiver vurderer, at udbuddet ikke har medført et tilstrækkelig bredt konkurrencefelt.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.

5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.

En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: www.naevneneshus.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/10/2020

Send til en kollega

0.048