Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Opdateringer
I stedet for: IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse: 3.9.2015 (12:00) IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse: 10.9.2015 (12:00)
Kontrakt om levering af shuttlebus-service.
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Region Midtjylland
Skottenborg 26
Kontaktpunkt(er): Indkøb & Medicoteknik, Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N
Att: Udbudsansvarlig indkøber Torben Trangbæk
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 78414508
Mailadresse: tortra@rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.rm.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.udbud.rm.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
NUTS-kode DK042
Udover personbefordring kan der forekomme mindre hasteleverance af breve og pakker, der leveres og afhentes direkte til chaufføren ved det enkelte stoppested efter nærmere aftale med disponenten.
Kunden kan opsige eller ændre ruter, afgangstider mv. i takt med, at Aarhus Universitetshospitals adresser på Nørrebrogade og Tage Hansensgade nedlægges og flyttes til Skejby.
60140000, 60130000
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: — I henhold til udkast til kontrakt skal den valgte leverandør, sikre, at de ansatte, som leverandøren og eventuelle underleverandører beskæftiger i Danmark med henblik på kontraktens opfyldelse, har løn og ansættelsesforhold, der ikke er mindre gunstige end de løn- og ansættelsesforhold, som i henhold til kollektiv overenskomst, lovgivning eller administrative forskrifter gælder for arbejde af samme art inden for vedkommende fag eller industri på den egn, hvor arbejdet skal udføres.
— Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
— I det omfang levering af ydelserne indebærer behandling af personoplysninger, jf. persondataloven, skal leverandøren underskrive Kundens databehandleraftale.
— Den vindende tilbudsgiver er forpligtet til at overtage medarbejdere i henhold til virksomhedsoverdragelsesloven.
— Navn på den person, der er tilbudsgivers kontaktperson i forbindelse med dette udbud, samt gerne kontaktpersonens direkte telefonnummer, mobiltelefonnummer og e-mailadresse.
Det anbefales, at tilbudsgiver, ved fremsendelse af ovennævnte oplysninger, anvender Udbudsbilag 1, da opbygningen af denne overholder de krav, som ordregiver stiller.
— Tilbudsgivere, der befinder sig under omstændigheder som anført i udbudsdirektivets art. 45, stk. 1, og stk. 2, litra a-c, er udelukket fra at deltage i udbuddet. Som dokumentation for at tilbudsgiver ikke er udelukket, skal tilbudsgiver derfor fremsende erklæring herom.
Det anbefales, at tilbudsgiver, ved fremsendelse af erklæring, anvender Udbudsbilag 2, da opbygningen af denne overholder de krav, som ordregiver stiller til en sådan erklæring.
— Oplysninger om erhvervs- og produktansvarsforsikring.
— Referenceliste for tilsvarende leverede ydelser inden for de seneste 3 år, gerne med angivelse af størrelsesorden, leveringssted og kontaktperson.
— Beskrivelse af virksomhedens kvalitetsstyringssystem, herunder evt. certificeringer.
Ovenstående oplysninger kan afgives i Udbudsbilag 3.
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse: Dokumentation for at tilbudsgiver har de fornødne bevillinger/tilladelser til erhvervsmæssig personbefordring, jf. Taxiloven skal vedlægges som Udbudsbilag 4. Dette kan være enten taxibevilling eller limousinetilladelse, jf. Taxilovens § 2, stk. 2 eller 2, stk. 3.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Det samlede udbudsmateriale vil blive offentliggjort på ordregivers hjemmeside: www.udbud.rm.dk fredag den 18.7.2015. Ordregiver opfordrer endvidere interesserede tilbudsgivere at holde sig orienteret på www.udbud.rm.dk, da alle rettelsesblade, spørgsmål/svar samt øvrige rettelser ligeledes vil fremgå af denne hjemmeside.
Spørgsmål til udbudsmaterialet kan stilles skriftligt i overensstemmelse med det i udbudsbetingelserne anførte.Det bemærkes, at den i del II, pkt. 3 anførte periode, er tidspunktet for driftsperiodens start og ophør. Kontrakten som sådan træder i kraft ved dens underskrift.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk