Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Vejen Kommune
2020, Vejen Kommune, busdrift, udbud
Vejen Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189838
Postadresse: Rådhuspassagen 3
By: Vejen
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 6600
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas Halager Svendsen
E-mail: thas@vejen.dk
Telefon: +45 79966248
Fax: +45 79960511
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/145091219.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vejenkom.dk/
Del II: Genstand
2020, Vejen Kommune, busdrift, udbud
Busdrift.
Busdrift, idet Vejen Kommune udbyder kørsel på 4 skoleruter (hvoraf 3 er med fleksibel kørsel) i Holsted området med kørsel fra Holsted mod henholdsvis Føvling og Glejbjerg samt senere i kontraktperioden 2 skoleruter i Brørup området med kørsel fra Brørup mod henholdsvis Nørbølling og Lindknud/Hovborg. Dertil kommer 2 busser til fleksibel kørsel (de nuværende svømmebusser).
2 forlængelsesoptioner á 1 års varighed.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
E1. tilbudsgiver skal være optaget i CVR - eller tilsvarende udenlandsk register.
Ø1. tilsagn om sikkerhedsstillelse, Ø2. dokumentation for tegnet forsikring, Ø3. regnskaber for de seneste 3 offentliggjorte regnskaber eller bankgodkendte budgetter.
T1. tilladelse til erhvervsmæssig befordring samt tilladelser til det nødvendige antal busser eller forhåndstilsagn om opnåelse af det nødvendige antal tilladelser, T2. organisationsbeskrivelse herunder beskrivelse af organisation, oplysninger omkring påtænkt anvendelse af faste underleverandører (hvilke og samt antal busser), T3. oversigt over kørselsmateriel, T4. referenceliste.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2027-2029
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk