23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
04.01.2021
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Danmarks Domstole

Taxakørsel for Retten i Glostrup


Danmarks Domstole

OpgavebeskrivelseOpgavens omfang og baggrund
Personalet ved Retten i Glostrup skal transporteres med taxa til forskellige adresser i retskredsen i forbindelse med varetagelsen af opgaverne som foged og notar.
Fogeden kan besøge en adresse, hvis en kreditor (rekvirent) har anmodet om det.
Notaren kan besøge en adresse, hvis en person (testator) ønsker at underskrive et testamente under overværelse af notaren.
Der kan være behov for kørsel på alle ugens hverdage typisk i tidsrummet mellem kl. 8.30 og kl. 16.00. Kørslens omfang afhænger af antallet af adresser, som fogeden eller notaren skal besøge.
I ferier og højtider er der ikke samme behov for kørsel som på hverdage.
Se i øvrigt vedhæftede dokument.
Annonceret4. januar 2021 12:00:00 CET
Deadline25. januar 2021 12:00:00 CET
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeVarekøb
UdbudsformOffentligt/åbent udbud
CPV kode60000000
MyndighedstypeAndet

Dokumenter & materiale

Dokumenter> application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierØkonomisk mest fordelagtige bud
Udvælgelseskriterier

Kontaktperson

NavnMai Ahlberg
Telefon+45 43231553
E-mailmahl@domstol.dk

Ordregiver

NavnDanmarks Domstole
AdresseStationsparken 27
2600 Glostrup
DK
Telefon+45 43231400
E-mailadm.glo@domstol.dk
WWWwww.domstol.dk/glostrup

Modtager af tilbud

NavnRetten i Glostrup
Adresse for modtagelse af tilbudStationsparken 27, 2600 Glostrup

Send til en kollega

0.063