23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 160-293912
Offentliggjort
20.08.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Hasseris Boligselskab afd. 5 - Grønnegården

Opdateringer

Rettelse
(17.09.2015)

I stedet for:

II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:

—.

—.

Læses:

II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:

Der afholdes fælles infomøde/besigtigelse mandag den 21.9.2015, kl. 10:00. Mødested: Varmemesterens kontor på Stationsmestervej, 9200 Aalborg SV.

Bemærk: Der er lagt revideret bilag B på Kuben Managements udbudsportal: http://www.kubenman.dk/kuben-management/udbud/udbudsportalen/ + Hasseris Boligselskab afd. 5 — Grønnegården.

Offentligt udbud af flytning, nedpakning og opbevaring af indbo ifm. genhusning.


Hasseris Boligselskab afd. 5 - Grønnegården

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Hasseris Boligselskab afd. 5 — Grønnegården
Stationsmestervej 60
Att: Ulrich Thagaard
9200 Aalborg SV
DANMARK
Mailadresse: utj@hasseris-boligselskab.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: https://www.hasseris-boligselskab.dk/

Yderligere oplysninger fås her: Kuben Management A/S
Skibbrogade 3
Att: Rasmus Bech Frandsen
9000 Aalborg
DANMARK
Mailadresse: rbf@kubenman.dk
Internetadresse: www.kubenman.dk

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Kuben Management A/S
Skibbrogade 3
Att: Rasmus Bech Frandsen
9000 Aalborg
DANMARK
Mailadresse: rbf@kubenman.dk
Internetadresse: www.kubenman.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Kuben Management A/S
Skibbrogade 3
Att: Rasmus Bech Frandsen
9000 Aalborg
DANMARK
Mailadresse: rbf@kubenman.dk
Internetadresse: http://www.kubenman.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Offentligt organ
I.3) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Offentligt udbud af flytning, nedpakning og opbevaring af indbo ifm. genhusning.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aalborg SV.

NUTS-kode DK050

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Nærværende udbud omfatter flytning, ned-/udpakning samt opbevaring (og dermed forbundne følgeydelser) af indbo for beboerne i Hasseris Boligselskab afd. 5, Grønnegården i Skalborg. Genhusningen sker ifm. totalrenovering af bebyggelsen, som før renovering indeholder 492 lejemål, der sammenbygges således, at der efter renoveringen er ca. 450 lejemål.
De omhandlede hustande består hovedsageligt af 1-4 rums boliger med en størrelse fra ca. 30 til 100 m⊃2;. Beboerne skal i udgangspunktet selv foretage ned- og udpakning, men fysisk svage beboer, skal ved behov have assistance hertil af flyttefirmaet. Inventar, som ikke flyttes til den midlertidige genhusningslejlighed, skal opmagasineres af flyttefirmaet under genhusningsperioden.
Udbudsmaterialet er uploaded på Kuben Managements hjemmeside:

http://www.kubenman.dk/kuben-management/udbud/udbudsportalen/ + »Hasseris Boligselskab — udbud af flytning«.

II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 63100000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Omfang fremgår af udbudsmaterialet.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Fremgår af udbudsmaterialet.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Fremgår af udbudsmaterialet.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Der kræves ingen særlig retlig form.
Såfremt flere virksomheder i foreningen afgiver tilbud som et konsortium, hæfter de pågældende virksomheder solidarisk for kontraktens opfyldelse. Der skal udpeges en person, som kan træffe bindende aftaler på konsortiets vegne.
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: ja
Beskrivelse af de særlige vilkår: 1. Ansøger gøres opmærksom på, at kontrakten vil indeholde en arbejdsklausul iht. ILO Konvention nr. 94 om, at de medarbejdere, som udfører den pågældende flytteopgave, skal arbejde under løn- og arbejdsvilkår, som ikke er mindre gunstige end dem, der er gældende på den egn, hvor arbejdet udføres.
2. Såfremt ordregiver finder det relevant, kan vinderen blive påkrævet at forevise en ren straffeattest for de medarbejdere, der skal udføre den udbudte ydelse.
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Hvis tilbud afgives af en sammenslutning af økonomiske aktører, skal oplysningerne gives for hver enkelt aktør.
A. Virksomhdens navn, CVR. nr, adresse, selskabsform, ejerforhold. For kontaktperson oplyses navn, tlf. nr. og e-mailadresse.
B. Tro og love-erklæring om ubetalt gæld til det offentlige, jf. lovbekendtgørelse nr. 336 af den 13.5.1997.

Erklæring kan hentes på http://www.kubenman.dk/kuben-management/udbud/tro-og-loveerklaeringer/

C. Erklæring på tro- og love om at ansøger ikke befinder sig i én af de i udbudsdirektivets art. 45 stk. 1 og 2 anførte situationer. Erklæring kan hentes på http://www.kubenman.dk/kuben-management/udbud/tro-ogloveerklaeringer/

III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Hvis tilbud afgives af en sammenslutning af økonomiske aktører, skal oplysningerne gives for hver enkelt aktør.
D. Ansøger skal vedlægge ledelsespåtegnet eller revisorpåtegnet erklæring om virksomhedens økonomiske nøgletal fra de seneste 3 disponible regnskabsår, omfattende omsætning, resultat før skat og egenkapital. For nystartede virksomheder vedlægges nøgletal fra seneste disponible renskabsår suppleret med en finansiel vurdering fra revisor. Ordregiver forbeholder sig ret til at verificere de afgivne oplysninger.
E. Ansøger skal vedlægge dokumentation for relevant gældende erhvervsansvarsforsikring.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
F. Ansøger skal vedlægge redegørelse for medarbejdere, hvoraf fremgår det gennemsnitlige antal medarbejdere fordelt på faggrupper pr. år for hvert af de seneste 3 år.
G. Der skal vedlægges én referenceliste indeholdende ansøgers mest relevante referencer vedr. lignende opgaver inden for de seneste 5 år. Af referencelisten skal fremgå projektnavn, ordregiver, størrelse (m⊃2; og antal boliger) og ansøgers udførte arbejde på den konkrete opgave. Der vil blive lagt særligt vægt på opgaver for almene boligorganisationer og opgaver af lignende størrelse.
Referenceliste skal indeholde maksimalt 5 referencer. Referencer herudover vil ikke blive taget i betragtning — færre end 5 referencer vil alt andet lige have negativ indflydelse på karaktergivningen.
H. Oplysninger om lagerkapacitet til opmagasinering.
I. Oplysning om materiel til brug for løsningen af opgaven.
J. Procesbeskrivelse (se nærmere i udbudsmaterialet).
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
14060-02
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
5.10.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
dage: 90 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Dato: 5.10.2015 - 12:00
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erts.dk
Telefon: +45 35291000

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne mv. (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister: Klage over ikke at være prækvalificeret ved udbud efter udbudsproceduren begrænset udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk.
1. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
DANMARK
Mailadresse: kfts@kfts.dk
Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18.8.2015

Send til en kollega

0.062