Fakta om udbudet
Udbyder
Hasseris Boligselskab afd. 5 - Grønnegården
Opdateringer
I stedet for: II.1.5) —. —. II.1.5) Der afholdes fælles infomøde/besigtigelse mandag den 21.9.2015, kl. 10:00. Mødested: Varmemesterens kontor på Stationsmestervej, 9200 Aalborg SV. Bemærk: Der er lagt revideret bilag B på Kuben Managements udbudsportal: http://www.kubenman.dk/kuben-management/udbud/udbudsportalen/ + Hasseris Boligselskab afd. 5 — Grønnegården.
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Offentligt udbud af flytning, nedpakning og opbevaring af indbo ifm. genhusning.
Hasseris Boligselskab afd. 5 - Grønnegården
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Hasseris Boligselskab afd. 5 — Grønnegården
Stationsmestervej 60
Att: Ulrich Thagaard
9200 Aalborg SV
DANMARK
Mailadresse: utj@hasseris-boligselskab.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: https://www.hasseris-boligselskab.dk/
Yderligere oplysninger fås her: Kuben Management A/S
Skibbrogade 3
Att: Rasmus Bech Frandsen
9000 Aalborg
DANMARK
Mailadresse: rbf@kubenman.dk
Internetadresse: www.kubenman.dk
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Kuben Management A/S
Skibbrogade 3
Att: Rasmus Bech Frandsen
9000 Aalborg
DANMARK
Mailadresse: rbf@kubenman.dk
Internetadresse: www.kubenman.dk
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Kuben Management A/S
Skibbrogade 3
Att: Rasmus Bech Frandsen
9000 Aalborg
DANMARK
Mailadresse: rbf@kubenman.dk
Internetadresse: http://www.kubenman.dk
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aalborg SV.
NUTS-kode DK050
De omhandlede hustande består hovedsageligt af 1-4 rums boliger med en størrelse fra ca. 30 til 100 m⊃2;. Beboerne skal i udgangspunktet selv foretage ned- og udpakning, men fysisk svage beboer, skal ved behov have assistance hertil af flyttefirmaet. Inventar, som ikke flyttes til den midlertidige genhusningslejlighed, skal opmagasineres af flyttefirmaet under genhusningsperioden.
Udbudsmaterialet er uploaded på Kuben Managements hjemmeside:
http://www.kubenman.dk/kuben-management/udbud/udbudsportalen/ + »Hasseris Boligselskab — udbud af flytning«.
60100000, 63100000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Såfremt flere virksomheder i foreningen afgiver tilbud som et konsortium, hæfter de pågældende virksomheder solidarisk for kontraktens opfyldelse. Der skal udpeges en person, som kan træffe bindende aftaler på konsortiets vegne.
Beskrivelse af de særlige vilkår: 1. Ansøger gøres opmærksom på, at kontrakten vil indeholde en arbejdsklausul iht. ILO Konvention nr. 94 om, at de medarbejdere, som udfører den pågældende flytteopgave, skal arbejde under løn- og arbejdsvilkår, som ikke er mindre gunstige end dem, der er gældende på den egn, hvor arbejdet udføres.
2. Såfremt ordregiver finder det relevant, kan vinderen blive påkrævet at forevise en ren straffeattest for de medarbejdere, der skal udføre den udbudte ydelse.
A. Virksomhdens navn, CVR. nr, adresse, selskabsform, ejerforhold. For kontaktperson oplyses navn, tlf. nr. og e-mailadresse.
B. Tro og love-erklæring om ubetalt gæld til det offentlige, jf. lovbekendtgørelse nr. 336 af den 13.5.1997.
Erklæring kan hentes på http://www.kubenman.dk/kuben-management/udbud/tro-og-loveerklaeringer/
C. Erklæring på tro- og love om at ansøger ikke befinder sig i én af de i udbudsdirektivets art. 45 stk. 1 og 2 anførte situationer. Erklæring kan hentes på http://www.kubenman.dk/kuben-management/udbud/tro-ogloveerklaeringer/
D. Ansøger skal vedlægge ledelsespåtegnet eller revisorpåtegnet erklæring om virksomhedens økonomiske nøgletal fra de seneste 3 disponible regnskabsår, omfattende omsætning, resultat før skat og egenkapital. For nystartede virksomheder vedlægges nøgletal fra seneste disponible renskabsår suppleret med en finansiel vurdering fra revisor. Ordregiver forbeholder sig ret til at verificere de afgivne oplysninger.
E. Ansøger skal vedlægge dokumentation for relevant gældende erhvervsansvarsforsikring.
F. Ansøger skal vedlægge redegørelse for medarbejdere, hvoraf fremgår det gennemsnitlige antal medarbejdere fordelt på faggrupper pr. år for hvert af de seneste 3 år.
G. Der skal vedlægges én referenceliste indeholdende ansøgers mest relevante referencer vedr. lignende opgaver inden for de seneste 5 år. Af referencelisten skal fremgå projektnavn, ordregiver, størrelse (m⊃2; og antal boliger) og ansøgers udførte arbejde på den konkrete opgave. Der vil blive lagt særligt vægt på opgaver for almene boligorganisationer og opgaver af lignende størrelse.
Referenceliste skal indeholde maksimalt 5 referencer. Referencer herudover vil ikke blive taget i betragtning — færre end 5 referencer vil alt andet lige have negativ indflydelse på karaktergivningen.
H. Oplysninger om lagerkapacitet til opmagasinering.
I. Oplysning om materiel til brug for løsningen af opgaven.
J. Procesbeskrivelse (se nærmere i udbudsmaterialet).
Del IV: Procedure
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erts.dk
Telefon: +45 35291000
1. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
DANMARK
Mailadresse: kfts@kfts.dk
Internetadresse: www.kfst.dk