Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
EU-udbud 2021: Levering af fabriksnye biler
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Faaborgvej 19
By: Gislev
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5854
Land: Danmark
Kontaktperson: Thania Vexlund Thomsen
E-mail: tthom@fmk.dk
Telefon: +45 72531180
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/150601787.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Kerteminde
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
Del II: Genstand
EU-udbud 2021: Levering af fabriksnye biler
Udbuddet vedrører levering af fabriksnye biler til Kerteminde Kommune.
Udbuddet vedrører levering af fabriksnye biler til Kerteminde Kommunes enheder og institutioner. Det estimerede behov udgør 55 biler, hvoraf de 30 af bilerne skal leveres hurtigst muligt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
Der kræves en årsomsætning på min. 15 mio. DKK pr. år i de 2 seneste underskrevne årsregnskaber.
De seneste 2 års regnskaber skal være fri for revisionsmæssige forbehold.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
- Der kræves en årsomsætning på min. 15 mio. DKK pr. år i de 2 seneste underskrevne årsregnskaber.
De seneste 2 års regnskaber skal være fri for revisionsmæssige forbehold.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
Referenceliste med angivelse af minimum 1 leverance til hvem tilbudsgiver har leveret minimum 10 fabriksnye biler inden for de sidste 3 år.
Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for referencen angives. Ordregiver forbeholder sig retten til at kontakte den angivne reference, men forpligter sig ikke hertil.
Tilbudsgiver skal afgive oplysninger herom i ESPD'ens afsnit "Udvælgelse".
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
Referenceliste med angivelse af minimum 1 leverance til hvem tilbudsgiver har leveret minimum 10 fabriksnye biler inden for de sidste 3 år.
Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for referencen angives. Ordregiver forbeholder sig retten til at kontakte den angivne reference, men forpligter sig ikke hertil.
Tilbudsgiver skal afgive oplysninger herom i ESPD'ens afsnit "Udvælgelse".
Del IV: Procedure
Tilbuddene åbnes elektronisk via Mercell efter tilbudsfristens udløb. Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen.
Tilbuddene åbnes elektronisk via Mercell efter tilbudsfristens udløb. Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk