Fakta om udbudet
Udbyder
Kolding Kommune
Udbud af ad hoc buskørsel gennem dynamisk indkøbssystem
Kolding Kommune
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Tjenesteydelser
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2021/S 053-133521)
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29 18 98 97
Postadresse: Nytorv 11
By: Kolding
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Betina Trip vedelgart
E-mail: beved@kolding.dk
Telefon: +45 79795941
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/27f17ee4-58a9-461c-8511-df4b0e35dc23/homepage
Del II: Genstand
Udbud af ad hoc buskørsel gennem dynamisk indkøbssystem
Udbud vedrører etablering af et dynamisk indkøbssystem på indkøb af ad hoc buskørsel til Kolding Kommune.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen:
- Gyldig erhvervsansvarsforsikring med en forsikringssum på min. 10. mio. DKK.
Ansøger skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1. til 3 samt § 136. Ansøger skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillig udelukkelsesgrund:
— Ansøger har ubetalt forfalden gæld under 100 000 DKK til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivning i det land, hvor tilbudsgiveren er etableret, jf. udbudslovens §137, stk. 1., nr. 7. Ansøger skal afgive oplysninger/bekræfte at ansøger ikke er omfattet af ovenstående, i ESPD, Del III: Udelukkelse.
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens §142:
— Gyldig erhvervsansvarsforsikring. Der stilles krav om forsikringssum på min. 10. mio. DKK.
Deltagere er i hele det dynamiske indkøbssystems løbetid forpligtet til at opretholde en erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK.
Ansøger skal godtgøre forsikringens eksistens og omfang inden optagelse i det dynamiske indkøbssystem, jf. afsnit 4.2.
Ansøger skal afgive oplysninger om ovenstående, i ESPD, del IV: Udvælgelseskriterier.
Dokumentation for at ansøger ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene samt de opstillede krav til egnethed, skal følgende medsendes:
— Som dokumentation for ikke at være omfattet af udelukkelsesgrundene: Gyldig serviceattest, udstedt af Erhvervsstyrelsen.
Attesten må maks. være 6 mdr. gammel.
— Som dokumentation for økonomisk og finansiel formåen: Kopi af gældende forsikringspolice.