23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 174-316759
Offentliggjort
09.09.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Nordjyllands Trafikselskab

Udbud af dublings- og svømmekørsel i Aalborg kommune.


Nordjyllands Trafikselskab

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Nordjyllands Trafikselskab
John F. Kennedys Plads 1 R, 3. sal
Att: Birgitte Peters
9000 Aalborg
DANMARK
Telefon: +45 99341111
Mailadresse: info@ntmail.dk
Fax: +45 99341101

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.nordjyllandstrafikselskab.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Offentligt organ
I.3) Hovedaktivitet
Andet: trafik
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Udbud af dublings- og svømmekørsel i Aalborg kommune.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse

NUTS-kode DK05

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
NT's 22.0 udbud omfatter udbud af dublings- og svømmekørsel i Aalborg kommune. Fordelingen vil være ca. 30 % dubleringskørsel på by- og metrobusser om morgen og eftermiddag og ca. 70 % svømmekørsel. Der udbydes kørsel på B-kontrakt. Kørslen på B-kontrakterne svarer til ca. 2 700 køreplantimer pr. år og 4 driftsbusser. Der vil blive indgået kontrakt med driftsstart i januar 2016 og med en løbetid på 4,5 år. I kontrakten vil der være mulighed for forlængelse med op til yderligere 1 år.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: ja
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Ca. 2 700 køreplantimer i alt. kontraktlængde 4,5 år.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Mulighed for forlængelse af aftalen med op til 12 måneder.
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 54 (fra tildeling af kontrakten)

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1 Betegnelse: 405
1) Kort beskrivelse
Pakke 405. Udbud af dublerings-og svømmekørsel i Aalborg kommune.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000

3) Mængde eller omfang
Ca. 1 136 køreplantimer pr. år omfattende 2 driftsbusser.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 54 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: 406
1) Kort beskrivelse
Pakke 406. Udbud af dublerings- og svømmekørsel i Aalborg kommune.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000

3) Mængde eller omfang
Ca. 1 925 køreplantimer pr. år omfattende 2 driftsbusser.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 54 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Tilbudspriser angives i aktuelt prisniveau (august 2015-priser). Kørslen afregnes månedsvist a conto senest den 10. bankdag i måneden. Endelig afregning fortages sammen med a conto-afregningen i den efterfølgende måned.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring efter busloven. Udførelse af kørslen er i henhold til lovgivningen forbeholdt personer med tilladelse til Erhvervsmæssig Personbefordring efter busloven.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 1) Ansøger skal indsende en Serviceattest, udstedt af Erhvervs- og Selskabsstyrelsen — eller af tilsvarende fra en kompetent myndighed fra ansøgers hjemland. Attesten skal være udstedt inden for de seneste 4 måneder ift. tilbudsgivning.
2) Signeret tro og love-erklæring om ubetalt forfalden gæld til det offentlige, jf. lov nr. 336 af 13.5.1997.
3) Stamoplysninger om byders virksomhed. Oplysningerne afgives på PDF-skemaet på prækvalifikationshjemmesiden.
Hvis Serviceattest og signeret tro og love-erklæring ikke er indsendt, vil byder blive forkastet. NT kan anmode om supplerende oplysninger til dokumentation af byderens økonomiske og faglige baggrund. Disse oplysninger vil blive behandlet fortroligt.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Der er i udbudsbetingelserne specificeret hvilke krav der stilles til vognenes kapacitet og udstyr. 1) Byderen, for selskaber den ansvarlige leder, skal opfylde de kvalifikationskrav, der er anført i lovbekendtgørelse nr. 107 af 19.2.2003 om buskørsel samt den i henhold hertil udstedte bekendtgørelse nr. 1488 af 12.12.2007 (begge med senere ændringer).
2) Oplysninger om eventuelle underleverandører på opgaven, og hvilke dele af kontrakten, der tænkes givet i underentreprise.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: ja
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse: Udførelse af kørslen er i henhold til lovgivningen forbeholdt personer med tilladelse til Erhvervsmæssig Personbefordring efter busloven.
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
22.10.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Andet: DA.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.8) Åbning af bud
Dato: 22.10.2015 - 12:01
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
Afgivelse af anmodning om deltagelse hhv. afgivelse af tilbud kan kun ske elektronisk via en særlig hjemmeside der indeholder udbudsmaterialet samt de fornødne faciliteter til den elektroniske afgivelse af virksomhedens tilbud.

https://www.ethics.dk/asp4/tender/nt_0601_20150828.nsf

Virksomheden kan her via funktionen »Tilmelding« (anført i menuen til venstre for bekendtgørelsen) få tildelt brugernavn og opgive adgangskode til udbudshjemmesiden. Virksomheder der ønsker at afgive tilbud, skal udfylde de særlige skemaer og blanketter i PDF-format der indeholder den konkrete og detaljerede udformning af de krævede oplysninger samt oplysninger om evt. krav til dokumentation. Vedr. den i pkt. IV.3.3) angivne frist bemærkes det at dette er det seneste tidspunkt for adgang til udbudsmaterialet, og i øvrigt er samme tidspunkt som tilbudsfristen, jf. pkt. IV.3.4).
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: kifu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: www.klfu.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.ks.dk
Fax: +45 41715100

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
4.9.2015

Send til en kollega

0.047