Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=296968&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Distribution af parenteral ernæring
(09.08.2021)
Buur & Søgaard ApS
Literbuen 14A
2740 Skovlunde
Distribution af parenteral ernæring
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Anna Lazareva
E-mail: anastasia.lazareva@regionh.dk
Telefon: +45 38665846
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Distribution af parenteral ernæring
Distribution af parenteral ernæring og utensilier samt engangsartikler til patientbehandling i hjemmet hos ca. 200 patienter, leveret på anvist plads i patientens hjem.
Distribution af parenteral ernæring og utensilier samt engangsartikler til patientbehandling i hjemmet hos ca. 200 patienter, leveret på anvist plads i patientens hjem. Patienterne er tilknyttet Rigshospitalets klinik for tarmsvigt og leversygdomme. Den parenterale ernæring, som er et lægemiddel, skal hentes hos ordregivers apotek og skal distribueres sammen med de for hjemmebehandlingen nødvendige medicinske utensilier og engangsartikler (handsker, sprøjter, m.v.), som skal leveres af leverandøren. Leverancer til den enkelte patient skal primært ske som 14-dages leverancer.
Leverancerne vil primært ske til patienter i Region Hovedstaden og det øvrige Sjælland.
Ordregiver har option på at kunne forlænge kontrakten i op til 1 x 24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- ESPD del IV, B, 4)
- ESPD del IV, B, 5)
- ESPD del IV, B, 6).
ESPD del IV, B, 4):
Specifik gennemsnitlig omsætning.
Den økonomiske aktørs gennemsnitlige omsætning på det forretningsområde, som er omfattet af kontrakten, jf. udbudsbekendtgørelsens del II, genstand er for de seneste 3 regnskabsår i gennemsnit eller over 3 mio. DKK pr. år.
Hvis den specifikke årsomsætning på forretningsområdet ikke fremgår direkte af årsrapporten, skal vinderen af udbuddet fremlægge en revisorerklæring efter påkrav fra ordregiver. Den specifikke gennemsnitlige omsætning anføres i ESPD dokumentet.
ESPD del IV, B, 5):
Alternativ erklæring af omsætningskrav for nye virksomheder tilladt. Omsætningskravet er proportionel ift. stiftelsestidspunktet af virksomhed. Alene vinderen skal fremsende evt. erklæring, og først ved ordregivers påkrav. Ved etablering af ny virksomhed anføres den specifikke gennemsnitlige omsætning i ESPD dokumentet.
ESPD del IV, B, 6):
Finansielle nøgletal. For det finansielle nøgletal: Den økonomiske aktør erklærer at denne har en positiv egenkapital, det seneste regnskabsår. Egenkapital anføres i ESPD dokumentet.
ESPD del IV, C, 3).
ESPD del IV, C, 3):
Levering af leverancer af den anførte type. I referenceperioden (maj 2018 – maj 2021) har den økonomiske aktør leveret mindst 1 sammenlignelig reference af den i udbudsbekendtgørelsens del II, genstand anførte type. Sammenlignelig reference forstås som distribution af lægemidler (fx parenteral ernæring, dialysevæsker, medicinske luftarter) af minimum 12 måneders varighed. Såfremt der anvendes underleverandør til udførelse af hele ydelsen eller selve distributionsdelen, skal underleverandøren opfylde referencekravet ESPD del IV, C, 3). Mindst 1 sammenlignelig reference anføres i ESPD dokumentet.
Se følgende punkter i Udbudsbetingelser:
13.1 Arbejdsmiljø
13.2 Sociale klausuler
13.3 Databehandleraftale
13.4 Krav om sikkerhedsstillelse
13.5 Arbejde med børn
13.6 Virksomhedsoverdragelse.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2027
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Tildeling af offentlig kontrakt: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk