23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 177-321372
Offentliggjort
14.09.2015
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Køge Kommune

Dialog i forbindelse med udbud af visiteret kørsel


Køge Kommune

Vejledende forhåndsmeddelelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Køge Kommune
29189374
Torvet 1
Att: Malene Hansen
4600 Køge
DANMARK
Telefon: +45 56676886
Mailadresse: malene.hansen2@koege.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.koege.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/193822

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Dialog i forbindelse med udbud af visiteret kørsel.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse

NUTS-kode DK021

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: nej
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Køge Kommunes nuværende kontrakt vedr. visiteret kørsel udløber i 2016.
Køge Kommune forventer at offentliggøre nyt udbud primo 2016.
Inden offentliggørelsen af udbuddet, ønsker Køge Kommune at gennemføre en dialog med relevante markedsaktører.
Nærværende vejledende forhåndsmeddelelse fremsendes med henblik på at gøre potentielle leverandører opmærksomme på det kommende udbud og give potentielle leverandører mulighed for at kommentere på de fokusområder, der indgår i dialogen, samt komme med input til det kommende udbudsmateriale.
Dialogen vil være åben i perioden fra den 14.9.2015 til og med den 31.10.2015 og vil foregå via platformen: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=KOEGE
Der vil løbende blive oploadet spørgsmål til kommentering og dialog.
Alle kommentarer, spørgsmål og dialog vil ligeledes blive offentliggjort i anonymiseret form på platformen.
For at deltage i dialogen skal man oprette sig som bruger i systemet.
Oprettelse er gratis.

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60000000, 60130000, 60140000

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
31.10.2015
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.8) Yderligere oplysninger:

Oplysninger om delaftaler

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten: Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Dialog i forbindelse med udbud af visiteret kørsel
1) Kort beskrivelse:
Dialog i forbindelse med udbud af visiteret kørsel.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60000000, 60130000, 60140000

5) Yderligere oplysninger om delaftaler:

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
9.9.2015

Send til en kollega

0.047