Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Udbud omfattende lager og distribution af værnemidler
(28.06.2021)
Bring E-commerce & Logistics A/S
Ventrupparken 4
2670 Greve
Udbud omfattende lager og distribution af værnemidler
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Offersen
E-mail: soo@bdo.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/153569037.aspx
Del II: Genstand
Udbud omfattende lager og distribution af værnemidler
Københavns Kommune udbyder lagerhåndtering, pakning og distribution af værnemidler.
Lagerdrift og distribution består af flere delopgaver.
1) Varemodtagelse og lagerlægning
2) Pluk og pak af værnemidler fra lager
3) Lagersystem
4) Udskrift af labels og følgeseddel
5) Distribution
6) Elektronisk bestilling
7) Lagerdrift.
1) Varemodtagelse og lagerlægning:
Københavns Kommune foretager på egne vegne indkøb af værnemidler og vil i dialog med den kommende leverandør få leveret værnemidlerne til kommende leverandørs lager.
2) Pluk og pak af værnemidler fra lager:
Københavns Kommunes institutioner bestiller løbende værnemidler, hvorfor leverandøren løbende skal betjene flere forskellige bestillinger.
3) Lagersystem:
Leverandøren skal stille lagersystem til rådighed, herunder vedligeholdelse af stamdata og data omkring antal ordre, plukkelinjer, antal pr. linje pr. København Kommunes institutioner.
Lagersystemet skal vise aktuel lagerbeholdning og understøtte at varerne plukkes efter FIFO princippet.
4) Udskrift af labels og følgeseddel:
Leverandørens skal udskrive labels til brug for distribution af værnemidler.
Leverandøren skal som en del af leverancen sikre at der udskrives forsendelseslabels som understøtter den af leverandøren valgte distributør samt følgeseddel til den af København Kommunes institutioner, der har foretaget bestillingen.
5) Distribution:
Leverandøren skal som en del af aftalen sikre at varer distribueres til kunder, enten ved egen distribution eller via. 3. part, samt opfølgning på distributionen.
6) Elektronisk bestilling:
Understøtte at Københavns Kommunes institutioner får adgang til elektronisk bestilling.
Københavns Kommunes institutioner skal kunne tilgå elektronisk varekatalog, se varestatus (på lager eller ikke på lager) og bestille værnemidler elektronisk gennem løsningen.
7) Lagerdrift:
Lageret skal holdes pænt, rydeligt og renholdt.
I henhold til II.2.7) er den forventede varighed af aftalen angivet til 48 måneder, det præciseres at aftalen er tidsubegrænset og kan opsiges i henhold til aftalen. Det præciseres at kontraktens værdi forventes at være mellem 12 mio. og 15 mio. DKK.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse:
a) Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår.
b) Tilbudsgivers soliditetsgrad for det seneste disponible regnskabsår.
c) Tilbudsgivers egenkapital for det seneste disponible regnskabsår.
a) Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 24 mio. DKK (ekskl. moms).
b) Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på mindst 15 % i det seneste disponible regnskabsår.
c) Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum 5 mio. DKK i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal angive minimum 3 referencer, der er udført inden for de seneste 3 år omfattende lagerhåndtering, pakning og distribution af tilsvarende varer i tilsvarende eller større mængder. Referencerne skal indeholde oplysninger om kontraktværdi, kunde samt opstart og afslutning af kontrakten. Hvis referencen endnu ikke er afsluttet, bedes tilbudsgiveren angive "ikke afsluttet" i sin referencebeskrivelse.
3 referencer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har anført følgende frivillige udelukkelsesgrund i udbudsbetingelserne:
Tilbudsgiver er desuden udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver indenfor de seneste 2 år:
— Har begået handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning indenfor det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk