Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=300046&B=STEVNS
Udbyder
Stevns kommune
Opdateringer
Kørsel af visiterede elever til dagskole
Stevns kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29208654
Postadresse: Rådhuspladsen 4
By: Store Heddinge
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 4660
Land: Danmark
Kontaktperson: Tomas Tomasson
E-mail: tomatoma@stevns.dk
Telefon: +45 56575692
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.stevns.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193901
Del II: Genstand
Kørsel af visiterede elever til dagskole
Kontrakten vedrører kørsel af visiterede elever til skoletilbud.
Der er tale om kørsel af visiterede elever i fast rute.
Stevns Dagskole er et tilbud til elever med særlige behov fra 0.-9 klasse i alderen fra 6 til 16 år.
Eleverne er normalt begavede børn med sociale og følelsesmæssige vanskeligheder, mulige indlærings- og adfærdsvanskeligheder.
2 x 12 måneder.
Kontrakten kan forlænges af ordregiver med 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Ingen ubetalt, forfalden gæld til det offentlige
- Positiv egenkapital.
- Nødvendige tilladelser til erhvervsmæssig personbefordring
- Fremvise rene børneattester for chaufførerne
- Have udført mindst 2 sammenlignelige kørselsopgaver indenfor de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk