Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=299331&B=KOEGE
Udbyder
Køge Kommune
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 10-06-2021
Time: 10:00
Læses:
Dato: 24-06-2021
Time: 10:00
Yderligere oplysninger
Tilbudsfrist er ændret. Ny tilbudsfrist er den: 24. juni 2021 kl. 10.00
Yderligere specifikationer er up loadet i forbindelse med udbuddet.
Opbygning af redningskøretøjer til ETK Brand og Redning
Køge Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189374
Postadresse: Torvet 1
By: Køge
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 4600
Land: Danmark
Kontaktperson: Torben Bjerre
E-mail: torben.bjerre@koege.dk
Telefon: +45 56676899
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.koege.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193822
Del II: Genstand
Opbygning af redningskøretøjer til ETK Brand og Redning
ETK Brand og Redning, der er beredskab for Køge, Stevns og Solrød Kommune, udbyder i offentligt udbud opbygning af redningskøretøjer til drift i ETK Brand og Redning, 2 stk. tanksprøjter og 1 stk. tankvogn. Opbygninger skal foretages på fabriksnye lastbilchassis Volvo FM indkøbt af ETK Brand og Redning, der leveres direkte til den vindende tilbudsgiver. Specifikationer for lastbilchassis fremgår af udbudsbetingelserne til nærværende udbud.
Køge Kommune
ETK Brand og Redning, der er beredskab for Køge, Stevns og Solrød Kommune, udbyder i offentligt udbud opbygning af redningskøretøjer til drift i ETK Brand og Redning, 2 stk. tanksprøjter og 1 stk. tankvogn. Opbygninger skal foretages på fabriksnye lastbilchassis indkøbt af ETK Brand og Redning. Specifikationer for lastbilchassis fremgår af bilag til udbudsbetingelserne til nærværende udbud.
Kontrakten udbydes udelukkende i en delaftale, af konkurrence- og økonomiske årsager.
ETK Brand og Redning er en del af Køge Kommune. Udbuddet gennemføres af Indkøb & Udbud i Køge Kommune.
Der er 2 optioner på tanksprøjten som tilbudsgiver skal afgive pris på. Betingelser for at anvende option fra ordregivers side, er beskrevet i udbudsbetingelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
- Tilbudsgiver skal oplyse sin egenkapital for de 3 seneste regnskabsår, hvor egenkapitalen for de 3 seneste regnskabsår skal være positiv
Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom i ESPDs afsnit: ”Udvælgelse”.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
- Tilbudsgiver bedes angive 3 referencer, hvor tilbudsgiver har leveret opbyggede redningskøretøjer eller opbygning på lastbilchassis af samme eller lignende type som omfattet af nærværende udbud til beredskaber i Danmark inden for de sidste 3 år.
- Tilbudsgiver skal fremlægge dokumentation for at tilbudsgiver og opretholder en for branchen sædvanlig produkt- og ansvarsforsikring. Dækningen skal som minimum være 5 mio. DKK.
- Forsikringen eller separat forsikring ligeledes dække lastbilchassis der leveres til opbygger af Volvo Danmark A/S, der ved levering overgår til ETKs ejendom. Forsikringen skal som minimum dække tyveri og brand. Forsikringen skal dække uanset hvor i Europa opbygningen foretages og dække i hele opbygningsfasen, uanset den fysiske opbygningslokation i Europa.
Tilbudsgiver skal afgive oplysning herom i ESPDs afsnit: ”Udvælgelse”.
Udkast til kontrakt fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Køge
Der vil ikke være mulighed for tilbudsgiver at deltage ved åbning af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk