Fakta om udbudet
Udbyder
Horsens Kommune
Opdateringer
Uafsluttet procedureOrdretildelingsproceduren er blevet afbrudt
Udbud af drift af hjælpemiddeldepot i Horsens Kommune.
Horsens Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Horsens Kommune
Rådhustorvet 4
Att: Hanne Hyltoft
8700 Horsens
DANMARK
Telefon: +45 76294226
Mailadresse: udbud@horsens.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.horsens.dk/
Internetadresse for køberprofilen: http://www.horsens.dk/Erhverv/Udbud/UdbudVarerOgTjenesteydelser
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 27: Andre tjenesteydelser
NUTS-kode DK042
60000000, 50000000, 79991000
Kontrakten indgås for en periode på 3 år med option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Anslået værdi eksklusive moms:
interval: mellem 14 000 000 og 20 000 000 DKK
Beskrivelse af disse optioner: Håndtering af Standard-hjælpemidler til kommunes plejecentre er medtaget i nærværende udbud som option.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Mindstekrav:
— Tilbudsgiver må højst have ubetalt, forfalden gæld til det offentlige på 100 000 DKK
— Tilbudsgiver må ikke befinde sig i blot en af udelukkelsesgrundene i art. 45, stk. 1 og stk. 2, litra a-c samt litra e-f.
I disse tilfælde vil Tilbudsgiver blive udelukket.
Fortrykt formular findes som Bilag 1a — Underskrift og oplysninger.
Udbyder forbeholder sig ret til inden kontraktindgåelse at forlange serviceattest fra Erhvervsstyrelsen, maksimalt 3 måneder gammel, eller anden fuldgyldig dokumentation for, at den vindende Tilbudsgiver ikke befinder sig i de i udbudsdirektivets art. 45, stk. 2, litra a, b, c, e og f anførte situationer.
Revisorpåtegnet årsregnskab for Tilbudsgivers senest afsluttede årsregnskab. Revisors kommentarer til regnskabet skal fremgå af det medsendte. Revisorattesteringen skal være af registreret eller statsautoriseret revisor.
Såfremt Tilbudsgiver ikke vedlægger årsregnskab, årsregnskabet er for en forkert periode, eller årsregnskabet er internt forbeholder Udbyder sig ret til om muligt at indhente korrekt årsregnskab efter tilbudsfristen.
Udover årsregnskabet skal nøgletal fra de seneste 3 regnskabsår fremgå af Bilag 1b — Nøgletal.
Såfremt Tilbudsgiver ikke kan fremlægge årsregnskab for det senest afsluttede regnskabsår f.eks. på grund af tidspunktet for Tilbudsgivers etablering, kan Tilbudsgiver blot vedlægge udfyldt, men i dette tilfælde revisorattesteret Bilag 1b — Nøgletal. Revisorattestering skal foretages af registreret eller statsautoriseret revisor. I dette tilfælde skal der minimum være nøgletal for 1 år.
Det senest afsluttede årsregnskab samt nøgletallene skal være retvisende.
Tilbudsgiver kan oplyse Udbyder om forhold, der ligger til grund for, at regnskabet og/eller nøgletallene ikke er retvisende. De negative eller positive ændringer kan således indgå i vurderingen af Tilbudsgivers egnethed. Disse oplysninger kan gives i Bilag 1b — Nøgletal.
Referenceliste over de betydeligste, sammenlignelige opgaver, der er udført i løbet af de seneste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Ved sammenlignelige opgaver forstås opgaver inden for samme fagområde med omtrent samme opgavebetingelser. Det er uden betydning, om opgaven er foretaget for det offentlige eller en privat virksomhed. Følgende oplysninger skal angives:
— Beskrivelse og omfang af sammenlignelige opgaver
— Tidspunkt/periode for opgaven
— Modtager af opgaven
— Kontaktperson (navn, tlf.-nr. og/eller e-mail).
Fortrykt formular findes som Bilag 1c — Referenceliste, som kan anvendes.
Der skal om muligt angives 3 referencer. Er det ikke muligt at angive 3 referencer — eller referencer overhovedet — skal årsagen hertil fremgå af Bilag 1c — Referenceliste. Ligeledes skal det i så fald af Bilag 1c — Referenceliste fremgå hvorledes Tilbudsgiver i så fald sandsynliggør sin tekniske og faglige formåen til at løfte den udbudte opgave.
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 60
2. Kvalitet. Vægtning 40
Vejledende forhåndsmeddelelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 111-201373 af 11.6.2015
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk