Fakta om udbudet
Udbyder
Herning Kommune
Vindere
(26.08.2016)
Herning Taxa
7400 Herning
Opdateringer
I stedet for: III.2.2) Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Revisorattesterede oplysninger om Virksomhedens balance, soliditetsgrad samt egenkapital for de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Såfremt virksomheden ikke har eksisteret i 3 år, skal Vognmand vedlægge revisorattesterede nøgletal/regnskaber for de afsluttede regnskabsår, der er tilgængelige. III.2.3) Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Vognmand skal kunne dokumentere retten til at udøve det pågældende erhverv i form af følgende dokumentation: Bevilling til taxapersonbefordring, jf. bekendtgørelse nr. 405 af 8.5.2012 om taxipersonbefordring m.v. eller tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring efter lov om buspersonbefordring jf. bekendtgørelse nr. 1050 af 12.11.2012. III.2.2) Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Revisorattesterede oplysninger om Virksomhedens balance, soliditetsgrad samt egenkapital for de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Såfremt virksomheden ikke har eksisteret i 3 år, skal Vognmand vedlægge revisorattesterede nøgletal/regnskaber for de afsluttede regnskabsår, der er tilgængelige. Det tilføjes, at for opfyldelse af dette kan Tilbudsgiver fremsende ledelses- og revisorpåtegnede årsrapporter for de senest 3 afsluttede regnskabsår. III.2.3) Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Vognmand skal kunne dokumentere retten til at udøve det pågældende erhverv i form af følgende dokumentation: Bevilling til taxapersonbefordring, jf. bekendtgørelse nr. 405 af 8.5.2012 om taxipersonbefordring m.v. eller tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring efter lov om buspersonbefordring, jf. LBK nr. 107 af 30.10.2013 eller tilladelse til sygetransport, jf. LBK 107 af 30.1.2013, § 2, stk. 4.
Økonomisk og finansiel kapacitet:
Teknisk kapacitet:
Økonomisk og finansiel kapacitet:
Teknisk kapacitet:
EU Udbud på ad hoc-personbefordring.
Herning Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Herning Kommune
Torvet 5
Att: Anne-Merete Gier
7400 Herning
DANMARK
Telefon: +45 96282342
Mailadresse: okiag@herning.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/53553552.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/53553552.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/53553552.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/53553552.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/53553552.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Herning Kommune.
NUTS-kode DK04
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/53553552.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
60140000, 60120000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tro og love-erklæring på, at alle chauffører tilknyttet personbefordring til Herning Kommune har en blank (negativ) børneattest.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Vognmand skal kunne dokumentere en soliditetsgrad på minimum 10 % på senest afsluttede regnskabsår.
Vognmand skal kunne dokumentere en positiv egenkapital for senest afsluttede regnskabsår.
Vognmand skal kunne dokumentere retten til at udøve det pågældende erhverv i form af følgende dokumentation: Bevilling til taxapersonbefordring, jf. bekendtgørelse nr. 405 af 8.5.2012 om taxipersonbefordring m.v. eller tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring efter lov om buspersonbefordring jf. bekendtgørelse nr. 1050 af 12.11.2012.
Hvis Vognmand baserer sig på andre enheders kapacitet (økonomisk eller teknisk) for at kunne løfte opgaven, skal tilbuddet vedlægges en erklæring om, at underleverandøren stiller sine økonomiske og/eller tekniske kompetencer til rådighed for ansøgeren i forbindelse med opgavens udførelse.
Hvis Vognmand baserer sig på andre enheders kapacitet (økonomisk eller teknisk) for at kunne løfte opgaven, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders tekniske kapacitet, og tilbuddet skal ligeledes vedlægge de ovenfor efterspurgte oplysninger jf. økonomisk og finansiel formåen samt teknisk og/eller faglig formåen for disse underleverandørs vedkommende. Vedlægges de pågældende oplysninger ikke eller ikke fuld ud for underleverandørernes vedkommende, vil tilbuddet ikke blive betragtet som ukonditionsmæssigt, men den manglende oplysning vedlæggelse af oplysninger kan have indflydelse på egnethedsvurderingen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100