Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=301225&B=DTU
Udbyder
Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Vindere
Udbud af billeje
(20.08.2021)
Avis Budget Group
Roskildevej 14
2620 Albertslund
Udbud af billeje
Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 30060946
Postadresse: Anker Engelunds Vej 1
By: Kgs. Lyngby
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2800
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Hansen
E-mail: larha@adm.dtu.dk
Telefon: +45 45257118
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dtu.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/165863
Del II: Genstand
Udbud af billeje
Aalborg, København- og Danmarks Tekniske Universitet ønsker gennem dette udbud, at konkurrenceudsætte det årlige spend på leje af biler i ind- og udland. Den forventede omsætning på aftalen er beregnet på baggrund af tidligere aktivitet/forbrug for 2019, da 2020 grundet Covid-19 ikke giver et retvisende billede. Med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet, vil der være en del usikkerhed omkring rejseaktiviteten i indeværende år.
Aalborg, Københavns- og Danmarks Tekniske Universitet ønsker gennem dette udbud, at konkurrenceudsætte det årlige spend på leje af biler i ind- og udland.
Den forventede omsætning på aftalen er beregnet på baggrund af tidligere aktivitet/forbrug for 2019, da 2020 grundet Covid-19 ikke giver et retvisende billede. Med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet, vil der være en del usikkerhed omkring rejseaktiviteten i indeværende år.
Rammeaftalen udbydes som en 3-årig rammeaftale med mulighed for yderligere 1 x 12 måneders forlængelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Indsæt oplysninger fra udbudsbetingelserne hvis relevant eller skal denne tekst slettes.
Tilbudsgiver skal for de seneste 3 afsluttede og godkendte regnskabsår som minimum gennemsnit have haft en:
— Positiv egenkapital
— Positiv soliditetsgrad.
Hvis tilbudsgiver ikke kan opfylde kravet, kan tilbudsgiver støtte ret på en anden virksomhed eller danne et konsortium.
Tilbudsgiver skal som minimum angive 3 referencer for sammenlignelige aftaler.
Med sammenlignelige aftaler menes aftaler med en værdi på mindst 1.0 mio. DKK vedrørende leje af biler eller en sammenlignelig ydelse. Aftalen, som referencen henviser til, må ikke være mere end 3 år gammel. Datoen regnes fra sidste underskrift på den pågældende aftale.
Hvis tilbudsgiver ikke kan opfylde kravet, kan tilbudsgiver støtte ret på en anden virksomhed eller danne et konsortium
Indsæt oplysninger fra udbudsbetingelserne hvis relevant eller skal denne tekst slettes.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage over prækvalifikation:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af en kontrakt:
Klage over tildeling af en kontrakt skal være indgivet 45 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har tildelt/indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1.
Klage over tildeling under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud):
Klage over tildeling af en kontrakt under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen skal være indgivet 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen er tildelt/indgået, hvis denne underretning indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 2.
Klage over tildeling af en rammeaftale:
Klage over tildeling af en rammeaftale skal være indgivet 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
Klage over direkte tildeling:
Klage over, at ordregiver i strid med udbudsloven har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder en begrundelse for ordregivers beslutning om at tildele kontrakten direkte, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3.
Klage over offentlige indkøb under tærskelværdien:
Klage over overtrædelser af indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, hvem ordregiver har besluttet at indgå kontrakt med, hvis underretningen indeholder en begrundelse; og 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 4, nr. 1 og 2. Klage over prækvalifikation for indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 5.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk