Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Vindere
Delaftale 1
(16.07.2021)
Vognmand Kim Christensen, Skjern ApS
Klostermarken 57
6900 Skjern
Udbud af transport af sand og grus
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189609
Postadresse: Ved Fjorden 6
By: Ringkøbing
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 6950
Land: Danmark
Kontaktperson: Kell Christensen
E-mail: indkob@rksk.dk
Telefon: +45 99741636
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/157394834.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
Udbud af transport af sand og grus
Udbuddet omhandler transporten af sand og grusmaterialer til Ringkøbing-Skjern Kommune i en 4-årig periode.
Delaftale 1
Dækker områderne ved Ringkøbing og Hvide Sande.
Tillæg for hasteleverance, det vil sige næste dag.
Delaftale 2
Dækker områderne ved Videbæk, Skjern og Tarm.
Tillæg for hasteleverance, det vil sige næste dag.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital: Som mindstekrav kræves en positiv egenkapital i de seneste 2 disponible afsluttede regnskabsår før ansøgningsfristens udløb eller i den periode, der er gået siden virksomhedens etablering.
Soliditet på minimum 12 % i de seneste 2 regnskabsår.
Forsikringssum: Mindstekravet er, at ansøger har en erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 mio. DKK. Dokumentationen kan bestå af kopi af policen eller i form af tilbud fra forsikringsselskabet. Med erhvervsansvarsforsikring menes den forsikring, der dækker det erstatningsansvar, som den sikrede pådrager sig under udøvelse af den erhvervsmæssige virksomhed, der er angivet i forsikringspolicen.
Referenceliste over de 3 betydeligste og sammenlignelige leverancer for inden for de sidste 2 år med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Referencerne skal indskrives i ESPD'en i Mercell. Hvis tilbudsgiver har eksisteret i mindre end 2 år, skal tilbudsgiver på anden egnet måde dokumentere tilbudsgivers tekniske og/eller faglige formåen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk