Fakta om udbudet
Udbyder
Skatteforvaltningen
Rammeaftale om levering af fjernprintsydelser
Skatteforvaltningen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19552101
Postadresse: Brændgårdvej 10
By: Herning
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7400
Land: Danmark
Kontaktperson: Rebecca Christensen
E-mail: Rebecca.Jensen@adst.dk
Telefon: +45 72389024
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.skatteforvaltningen.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
CVR-nummer: 10242894
Postadresse: Ved Vesterport 6, 4. sal
By: København V
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1612
Land: Danmark
Kontaktperson: Rebecca Christensen
E-mail: Rebecca.Jensen@adst.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skatteankestyrelsen.dk
CVR-nummer: 34730466
Postadresse: Nicolai Eigtveds Gade 28
By: København K
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1402
Land: Danmark
E-mail: Rebecca.jensen@adst.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skm.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale om levering af fjernprintsydelser
Ordregiver udbyder en rammeaftale om levering af fjernprintsydelser med én leverandør. Formålet med rammeaftalen er levering af fjernprintsydelser og distribution af digital post, herunder tilknyttede ydelser. Fjernprint er print, der ikke foregår på kundens lokationer, og kan være fysisk print og digital håndtering af forsendelser. Løsningen skal dermed muliggøre at postbefordre fysisk post til modtageres brevkasse mv. i overensstemmelse med postlovens regler herom (Lov nr. 1536 af 21.12.2010), samt at håndtere digital post i overensstemmelse med reglerne i lov om offentlig digital post (Lovbekendtgørelse nr. 801 af 13.6.2016 om digital post fra offentlige afsendere).
Rammeaftalen kan benyttes af Skatteministeriets koncern.
Ordregiver udbyder en rammeaftale om levering af fjernprintsydelser med én leverandør. Formålet med rammeaftalen er levering af fjernprintsydelser og distribution af digital post, herunder tilknyttede ydelser.
Tilknyttede og løbende ydelser omfatter efterbehandling, levering af varer og tjenesteydelser forbundet med disse varer samt indlevering til postbefordring. Løsningen omfatter endvidere etablering af grænseflader til at modtage forsendelser med henblik på fjernprint og efterbehandling samt en administrationsportal for Smartpost.
Endvidere omfatter udbuddet drift, support og vedligeholdelse af løsningen, samt etablering af supplerende grænseflader og konsulentydelser.
Løsningen skal understøtte intern effektivitet, fleksibilitet og omkostningseffektivitet for kunden samt rettidighed, brevhemmelighed/diskretion og sikkerhed i postforsendelsen for slutmodtager.
Fjernprint er print, der ikke foregår på kundens lokationer, og kan være fysisk print og digital håndtering af forsendelser. Løsningen skal dermed muliggøre at postbefordre fysisk post til modtageres brevkasse mv. i overensstemmelse med postlovens regler herom (Lov nr. 1536 af 21.12.2010), samt at håndtere digital post i overensstemmelse med reglerne i lov om offentlig digital post (Lovbekendtgørelse nr. 801 af 13.6.2016 om digital post fra offentlige afsendere).
Rammeaftalen kan benyttes af Skatteministeriets koncern.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af fjernprintsydelser
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har valgt at annullere udbuddet, da udbuddet ikke har medført tilstrækkelig konkurrence om rammeaftalen.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 3529100
Internetadresse: http://www.kfst.dk