Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=304353&B=VIF
Udbyder
Dragør Kommune
Vindere
Befordringsopgaver for Dragør Kommune
(24.09.2021)
VBT A/S
Farverland 1A
2600 Glostrup
Opdateringer
II.2.4
I stedet for:
Læses:
Udbuddet vedrører befordringsopgaver for Dragør Kommune. Dette omhandler befordring af borgere i Dragør Kommune til børnehave, skole, specialinstitutioner, aktivitetstilbud, daghjem, genoptræning m.m. Dette betyder, at befordringen vil omfatte alle typer borgere, i forskellige livssituationer, og med funktionsnedsættelser, både fysisk og psykisk.
• Delaftale 1: Denne ydelse omfatter befordring af skoleelever på grund af farlig vej og sygdom eller tilskadekomst. Bilag 1a.
• Delaftale 2: Denne ydelse omfatter befordring af småbørn og skoleelever henvist til behandling og specialskoler. Bilag 1b.
• Delaftale 4: Denne ydelse omfatter befordring af borgere til og fra daghjem. Bilag 1d.
II 2.6
I stedet for:
Vurderet værdi 12000000.00 DKK
Læses:
Delaftale 1: Denne ydelse omfatter befordring af skoleelever på grund af farlig vej og sygdom eller tilskadekomst. Bilag 1a.
Vurderet værdi: 2.000.000 kr.
Maksimal værdi: 4.000.000 kr.
• Delaftale 2: Denne ydelse omfatter befordring af småbørn og skoleelever henvist til behandling og specialskoler. Bilag 1b.
Vurderet værdi: 6.000.000 kr.
Maksimal værdi: 9.000.000 kr.
• Delaftale 4: Denne ydelse omfatter befordring af borgere til og fra daghjem. Bilag 1d.
Vurderet værdi: 3.100.000 kr.
Maksimal værdi: 4.600.000 kr.
Befordringsopgaver for Dragør Kommune
Dragør Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: Dragør Kommune
Postadresse: Kirkevej 7
By: Dragør
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2791
Land: Danmark
Kontaktperson: Ronni Holst Klarskov
E-mail: ronnik@dragoer.dk
Telefon: +45 32890136
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dragoer.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330936
Del II: Genstand
Befordringsopgaver for Dragør Kommune
Udbuddet vedrører befordringsopgaver for Dragør Kommune. Dette omhandler befordring af borgere i Dragør Kommune til børnehave, skole, specialinstitutioner, aktivitetstilbud, daghjem, genoptræning m.m. Dette betyder, at befordringen vil omfatte alle typer borgere, i forskellige livssituationer, og med funktionsnedsættelser, både fysisk og psykisk.
Befordringsopgaver for Dragør Kommune
Udbuddet vedrører befordringsopgaver for Dragør Kommune. Dette omhandler befordring af borgere i Dragør Kommune til børnehave, skole, specialinstitutioner, aktivitetstilbud, daghjem, genoptræning m.m. Dette betyder, at befordringen vil omfatte alle typer borgere, i forskellige livssituationer, og med funktionsnedsættelser, både fysisk og psykisk.
Mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse egenkapital og soliditetsgrad for de seneste 3 år.
Tilbudsgiver skal minimum have en positiv egenkapital og en soliditetsgrad på minimum 10 % i de seneste 3 regnskaber.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk