Fakta om udbudet
Udbyder
Indkøbsfællesskabet for Hedensted, Horsens og Odder kommuner
Opdateringer
Uafsluttet procedureKontrakten er ikke blevet tildelt
Service og vedligehold af Toyota Yaris Hybrid i Horsens Kommune.
Indkøbsfællesskabet for Hedensted, Horsens og Odder kommuner
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Indkøbsfællesskabet for Hedensted, Horsens og Odder kommuner
Rådhustorvet 4
Kontaktpunkt(er): Indkøbsfællesskabet for Hedensted, Horsens og Odder kommuner
Att: Jacob Holm Jørgensen
8700 Horsens
DANMARK
Telefon: +45 76292026
Mailadresse: udbud-hho@horsens.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.indkob-hho.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkob-hho.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.indkob-hho.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja
Horsens Kommune
Rådhustorvet 4
8700 Horsens
DANMARK
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Horsens.
NUTS-kode DK042
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Aftalen udbydes i form af to delaftaler, der skal opfattes som sideordnede bud, hvorfor der tildeles kontrakt på enten Delaftale 1 eller Delaftale 2. Der kan bydes på én eller begge delaftaler.
50112000, 34330000
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
Beskrivelse af disse optioner: På Delaftale 2 er der option på AC-service, dækforbrug.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: interval: mellem 1 og 2
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Aftale om serviceeftersyn i henhold til bilproducentens forskrifter.50112000, 34330000
50112000, 34330000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der skal fremsendes ét eksemplar af det efterspurgte årsregnskab. Revisorattesteringen skal være af registreret eller statsautoriseret revisor.
— Udover årsregnskabet skal nøgletal fra de seneste 2 regnskabsår fremgå af Bilag 1b — Nøgletal.
Såfremt Tilbudsgiver ikke kan fremlægge årsregnskab for det senest afsluttede regnskabsår f.eks. på grund af tidspunktet for Tilbudsgivers etablering, kan Tilbudsgiver blot vedlægge udfyldt, men i dette tilfælde revisorattesteret Bilag 1b — Nøgletal. Revisorattestering skal foretages af registreret eller statsautoriseret revisor. I dette tilfælde skal der minimum være nøgletal for 1 år.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Tilbudsgiver vil ikke komme i betragtning hvis der er afgivet revisorerklæring eller revisorkommentarer, der tager forbehold for Tilbudsgivers fortsatte drift eller indikerer, at almindelige nationale regnskabsregler og god regnskabsskik i øvrigt ikke er overholdt.
— Referenceliste over de betydeligste, sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de seneste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner ved modtagerne af leverancerne. Ved sammenlignelige leveringer forstås opgaver inden for samme fagområde med omtrent samme leveringsbetingelser. Det er uden betydning, om leverancen er foretaget til det offentlige eller en privat virksomhed.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Der skal om muligt angives 3 referencer. Er det ikke muligt at angive 3 referencer — eller referencer overhovedet — skal årsagen hertil fremgå af Bilag 1c — Referenceliste. Ligeledes skal det i så fald af Bilag 1c — Referenceliste fremgå hvorledes Tilbudsgiver i så fald sandsynliggør sin tekniske og faglige formåen til at løfte den udbudte opgave.
Del IV: Procedure
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Det samlede udbudsmateriale, spørgsmål/svar samt evt. yderligere supplerende oplysninger vil være at finde på Udbyders hjemmeside: http://www.indkob-hho.dk/UdbudHHO/Aktuelle%20udbud.aspx
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud skal klageren skriftligt underrette ordregiverende om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i stand-still perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal der betales et klagegebyr til Klagenævnet for Udbud på 20 000 DKK.
Se mere på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://www.klfu.dk eller Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside http://www.kfst.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
Fax: +45 41715100