Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d0d135ab-5bf7-41d1-b6c9-5981fcb8b3ef/publicMaterial
Udbyder
Fredericia Kommune
Indkøbsordning til visiterede borgere
Fredericia Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 69116418
Postadresse: Gothersgade 20
By: Fredericia
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 7000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mille Buch Pedersen
E-mail: mille.pedersen@fredericia.dk
Telefon: +45 25281598
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d0d135ab-5bf7-41d1-b6c9-5981fcb8b3ef/homepage
Internetadresse for køberprofilen: www.fredericia.dk
Del II: Genstand
Indkøbsordning til visiterede borgere
Indkøbsordning til visiterede borgere. Dvs. udbringning af varer til de af kommunen visiterede borgere.
I hele Fredericia Kommune, samt på leverandørens eget lager.
Udbringning af varer til visiterede borgere. Det vil sige, borgere der har brug for at få handlet ind for sig. De skal kunne bestille varerne ved leverandøren, og leverandøren skal derefter sørge for transporten af varerne til borgeren.
Kommunen er forpligtet til at sætte 2 leverandører til rådighed for borgerne. Der forventes derfor at blive tildelt 2 rammeaftaler.
2 gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles krav til:
— Egenkapital og udvikling i likviditet
- Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring.
Positiv egenkapital (eller nul) for hvert af de sidste 3 år, eller positiv udvikling i egenkapitalen i de sidste 3 år og en ikke negativ udvikling i likviditet over de sidste 3 år.
Tilbudsgiver skal bekræfte at besidde en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring ved rammeaftalens start med en forsikringssum på 10 mio. DKK pr. år med en maximal udbetaling til 3. part på 10 % ved aftalens start.
Referencer.
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere mindst 3 sammenlignelige referencer indenfor det udbudte område der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner, samt kontraktperioden og evt. omsætning.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Formentlig 4 år efter kontraktstart. Så i løbet af 2025.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk