Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e9e6e81e-6b2e-4c5e-a76b-0681de05e620/publicMaterial
Udbyder
Fredericia Kommune
Indkøbsordning til visiterede borgere
Fredericia Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 69116418
Postadresse: Gothersgade 20
By: Fredericia
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 7000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mille Buch Pedersen
E-mail: mille.pedersen@fredericia.dk
Telefon: +45 25281598
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e9e6e81e-6b2e-4c5e-a76b-0681de05e620/homepage
Del II: Genstand
Indkøbsordning til visiterede borgere
Indkøbsordning til visiterede borgere. Dvs. udbringning af varer til de af kommunen visiterede borgere.
I Fredericia Kommune
Tjenesteydelse. Udbringning af føde- og dagligvarer til de af Fredericia Kommune visiterede borgere. Leverandøren skal selv stille disse fødevarer til rådighed, i overensstemmelse med udbudsmaterialet. Leverandøren skal så levere de af borgeren bestilte varer personligt i borgerens hjem.
Kan forlænges 2 gange af 12 måneder hver gang.
Rammeaftaler. Der vælges formentlig 2 leverandører, da kommunen er forpligtet til at tilbyde borgeren 2 valgmuligheder for indkøbsordning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Positiv egenkapital
2) Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
- Positiv egenkapital (eller nul) for hvert af de sidste 3 år, eller positiv udvikling i egenkapitalen i de sidste 3 år og en ikke negativ udvikling i likviditet over de sidste 3 år.
- Tilbudsgiver skal bekræfte at besidde en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring ved rammeaftalens start med en forsikringssum på 10 mio. DKK pr. år med en maximal udbetaling til 3. part på 10 % ved aftalens start.
Referencer fra tidligere sammenlignelige opgaver.
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere mindst 3 sammenlignelige referencer indenfor det udbudte område der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner, samt kontraktperioden og evt. omsætning.
Del IV: Procedure
Den løber maksimalt i fire år.
Åbningen af tilbud kan ikke overværes.
Del VI: Supplerende oplysninger
Indenfor 2 til 4 år
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk