Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Ad Hoc Taxi
(07.01.2022)
Drivr Danmark A/S
København S
Ad Hoc Taxi
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Símun Petur Eið
E-mail: dw9a@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/161356678.aspx
Del II: Genstand
Ad Hoc Taxi
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på ad hoc taxikørsel. Taxikørsel afregnes via taximeter med priser jf. det landsdækkende prisloft fratrukket leverandørens tilbudte rabatter. Leverandørens rabatter fratrækkes på fakturaniveau.
Rammeaftalen omfatter kørsel af:
- Kommunens medarbejdere
- Folkevalgte politiske medlemmer af borgerrepræsentationen
- Visiterede borgere
Kørslen omfatter:
- Forudbestilte ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst til et fra bestillingen senere aftalt tidspunkt)
- Straks-ture (dvs. bestilling af en taxi til ankomst hurtigst muligt efter bestillingen)
- Gadeture (dvs. hyring af en taxi på gaden uden forudgående bestilling)
Kommunens medarbejdere og politikere vil i høj grad benytte straks-ture og forudbestilte ture, der typisk bestilles enkeltvis. Der vil i mindre grad benyttes gadekørsel.
Kommunens borgere vil i høj grad benytte forudbestilte ture, der hovedsageligt bestilles af kommunens sagsbehandlere. Der vil i mindre grad benyttes straks-ture. En borgers samtlige bevilligede ture vil som hovedregel bestilles på samme tid. Kørselsbevillingen har en midlertidig karakter, der kan variere fra én til flere ture og strækker sig over en kortere periode (dage - uger).
Rammeaftalen omfatter ikke bevillingskørsel af længerevarende karakter, hvor kørslen forekommer hyppigere, og hvor bevillingen strækker sig over en længerevarende periode (måneder - år). Andre aftale omfatter denne type kørsel.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital & Erhvervsansvarsforsikring.
Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum DKK 500.000 i det seneste disponible regnskabsår. Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr forsikringssår på minimum DKK 10.000.000. Såfremt der er sket væsentlige ændringer siden aflæggelsen af seneste årsrapport, lægges det korrigerede beløb til grund.
Disponering af vognpark.
Tilbudsgiver skal som minimum disponere over en vognpark på min. 100 vogne til opfyldelse
af kontrakten.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i Udbudsloven
§§ 135, 136 og 137 stk. 1, nr. 1, 2. (se herom i udbudsbetingelserne). Tilbudsgiver er endvidere
udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver har begået
handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning inden
for det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1,
nr. 3.
Tilbudsgiver skal dokumentere sin økonomiske og finansielle formåen ved fremlæggelse af: -
Kopi af forsikringspolice eller erklæring fra det relevante forsikringsselskab. - Revisorerklæring
eller revisorpåtegnet årsregnskab om tilbudsgivers egenkapital i det seneste disponible
regnskab. Tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet
dokument, som Ordregiver vurderer passende, hvis tilbudsgiver af en gyldig grund ikke er i
stand til at fremlægge ovenstående dokumenter. Tilbudsgiver skal dokumentere sin tekniske
og faglige formåen ved fremlæggelse af dokumentation for disponering af vognpark på min.
100 vogne for opfyldelse af kontrakten.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk