23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 198-358810
Offentliggjort
13.10.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Tårnby Kommune

Vindere

(28.01.2016)
Hauberg Technique A/S
Finlandsgade 21
4690 Haslev

Opdateringer

Rettelse
(20.11.2015)

I stedet for:

IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:

18.11.2015

IV.3.8)

Åbning af bud:

19.11.2015

Læses:

IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:

25.11.2015

IV.3.8)

Åbning af bud:

25.11.2015

Autosprøjte 2015.


Tårnby Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Tårnby Kommune
Amager Landevej 76
Att: Anny Johansen
2770 Kastrup
DANMARK
Mailadresse: aje.of@taarnby.dk

Yderligere oplysninger fås her: TendSign
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=85149

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: TendSign
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=85149&Goto=Docs

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: TendSign
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=85149&Goto=Tender

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Autosprøjte 2015.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hovedstaden.

NUTS-kode DK01

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbud af autosprøjte til Tårnby Brandvæsen.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34144213

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Påbegyndelse 31.10.2016.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Såfremt der indgås kontrakt med en sammenslutning af tilbudsgivere, skal disse påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en fælles bemyndiget i kontakten til Tårnby Kommune.
III.1.4) Andre særlige vilkår
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Underskrevet tro og love-erklæring om gæld til det offentlige samt andre udelukkelsesgrunde (Udbudsmaterialets bilag 1).
Økonomisk og finansiel formåen (Udbudsmaterialets bilag 2).
Kopi af virksomhedens gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 4 000 000 DKK.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Referencelister på lignende kontrakter, virksomheden har haft i de seneste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner (Udbudsmaterialets bilag 3).
Beskrivelse af tilbudsgivers virksomhed, herunder beskrivelse af organisation, lagerforhold, leveringssikkerhed, kvalitetssikring og kundeservice samt tilbudsgivers etiske retningslinier for arbejdsforhold i produktion og administration.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
15/7
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
18.11.2015
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
til: 1.3.2016
IV.3.8) Åbning af bud
Dato: 19.11.2015 - 0:00
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager i forbindelse med nærværende rammekontrakt, skal være indgået Klagenævnet For Udbud senest 6 måneder efter offentliggørelse af valg af leverandør i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er offentliggjort.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde hvor klage ikke er angivet i standstill-perioden skal klager tillige angive, om hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
8.10.2015

Send til en kollega

0.048