Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Boligforeningen AAB
Vindere
Flytte- og opbevaringsydelser
(21.01.2022)
Mesterflyt ApS
Rørvangsvej 43A
4300 Holbæk
Flytte- og lageropbevaringsydelser
Boligforeningen AAB
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31428815
Postadresse: Svend Aukens Plads 9
By: København S
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Dennis Bagger
E-mail: indkob@aab.dk
Telefon: +45 33760125
Fax: +45 33760199
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/162550148.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aab.dk/
Del II: Genstand
Flytte- og lageropbevaringsydelser
Nærværende udbud omhandler:
- Flytning og opbevaring i forbindelse med helhedsplaner inklusiv genhusning
- Ad hoc flytninger, fx hvis beboer skal flyttes ud af bolig i en kort periode grundet istandsættelse
- Udsættelser
Nærværende udbud omhandler:
- Flytning og opbevaring i forbindelse med helhedsplaner inklusiv genhusning
- Ad hoc flytninger, fx hvis beboer skal flyttes ud af bolig i en kort periode grundet istandsættelse
- UdsættelserForskellen på en almindelig flytning og genhusning er, at beboeren i udgangspunktet ikke selv har valgt at flytte. Det har stor betydning for den service, som skal leveres af flyttefirmaet. Derfor er det vigtigt, at flyttefirmaet kan levere en høj service, som kan gøre alle beboere trygge under hele flytteprocessen. Da genhusning er et stort indgreb i beboernes hverdag, er det for ordregiver vigtigt, at alle leverandørens medarbejdere er venlige, tålmodige og fleksible overfor såvel AAB's medarbejdere, beboere og andre i forbindelse med udførelsen af opgaven.
Leverandøren skal kunne håndtere et bredt udsnit af den danske befolkning. AAB rummer mange forskellige mennesketyper, flere af dem kan have behov for en hjælpende hånd.
AAB's flytteopgaver omhandler primært i forbindelse med AAB's helhedsplaner hvor AAB udfører planlagte boligrenoveringer, men også omhandler også flytninger i forbindelse med ikke planlagte boligrenoveringer.
2 x 12 måneder
Såfremt der er mere end 5 - 7 konditionsmæssige ansøgere, vil udvælgelse blandt de konditionsmæssige ansøgere ske efter en vurdering af de i del III.1.3 anførte oplysninger således, at der vil blive udvalgt de 5-7 konditionsmæssige ansøgere, der vurderes:
1) at have de for opgaven mest relevante tilsvarende erfaringer set i forhold til den udbudte opgave og
2) ud fra ordregivers ønske om at skabe en optimal konkurrence.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
21 måneder efter rammeaftalestart med mindre aftalen forlænges
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk