Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=305540&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Opdateringer
III.1.1
I stedet for:
Leverandøren besidder en gældende varebilstilladelse.
Læses:
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 18-10-2021
Time: 23:59
Læses:
Dato: 25-10-2021
Time: 23:59
Transport af blodprøver m.m
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Thomas Holm
E-mail: thovh@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 12345678
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Transport af blodprøver m.m.
Den ene opgave er afhentning af blodprøver i klimaskabe hos Region Sjællands praktiserende læger og speciallæger og aflevering på Region Sjællands Klinisk Biokemiske Afdelinger. Den anden opgave er udbringning af depotvarer fra sygehusdepoter til praktiserende og speciallæger.
Den ene opgave er afhentning af blodprøver hos Region Sjællands praktiserende læger og speciallæger og aflevering på Region Sjællands Klinisk Biokemiske Afdelinger. Den anden opgave er udbringning af depotvarer fra sygehusdepoter til praktiserende og speciallæger.
Der er mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Leverandøren besidder en gældende varebilstilladelse.
En liste over de 5 betydeligste sammenlignelige ydelser, jf. punkt II.1.4) og II.2.4), som ansøger har udført i løbet af de sidste 3 år inden ansøgningsfristen.
Kun referencer, der vedrører ydelser, som er udført på ansøgningstidspunktet, vil blive tillagt betydning ved vurdering af, hvilke ansøgere der har dokumenteret de mest relevante leverancer, jf. punkt II.2.9), og ved vurderingen af, om mindstekravene til teknisk og faglig kapacitet er opfyldt, jf. nedenfor. Hvis der er tale om en igangværende opgave, er det således alene den del af ydelserne, der allerede er udført på ansøgningstidspunktet, som vil indgå i vurderingen af referencen.
Hver reference bedes indeholde en kort beskrivelse af den udførte leverance max ½ A4 side. Beskrivelse udover dette max vil ikke indgå i vurderingen. Beskrivelsen af leverancen bør indeholde en klar beskrivelse af, hvilke af de under punkt II.1.4) og II.2.4), anførte ydelser, leverancen vedrørte, samt ansøgers rolle(r) i udførelsen af leverancen. Endvidere bedes referencen indeholde den økonomiske værdi af leverancen (beløb), dato for leverancen samt navn på kunden (modtager).
Ved angivelse af dato for leverancen bedes ansøger angive datoen for leverancens påbegyndelse og afslutning. Er dette ikke muligt, f.eks. fordi opgaverne er udført løbende i henhold til en rammeaftale, bedes ansøger i beskrivelsen af leverancen angive, hvordan datoen er angivet.
Der kan maksimalt angives 5 referencer, uanset om ansøger er en enkelt virksomhed, om ansøger baserer sig på andre enheders tekniske formåen, eller om der er tale om en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium).
Inden tildelingsbeslutningen skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for, at oplysningerne i ESPD er korrekte.
Der skal afgives mindst 3 referencer som i omfang, indhold og varighed er sammenlignelige med den udbudte delaftale.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbning af bud
Del VI: Supplerende oplysninger
2025
Ordregiver forbeholder sig ret til at afgive kontrolbud.
Der er krav om garantistillelse.
Der er indeholdt arbejdsklausul og sociale klausuler i kontrakt.
Der er krav om gyldig varebilstilladelse
Rammeaftalens maksimale værdi er kr. 60.000.000
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk