Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/99f934c0-0c50-4ce2-ab3c-ec795d5be1c2/publicMaterial
Udbyder
Frederiksberg Kommune
Vindere
Kørsel for Aktivitetscentret Østervang, Frederiksberg Sundhedscenter samt Dronning Anne-Marie Centret
(17.01.2022)
Bedre Bus Service ApS
Tureby
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 19-10-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 26-10-2021
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Ordregiver har d.d. givet supplerende oplysninger i form af nye bilag til udbudsmaterialet og har på denne baggrund besluttet at udskyde tilbudsfristen med en uge til tirsdag d. 26. oktober 2021, kl. 12.00 (tidligere tirsdag d. 19. oktober 2021, kl. 12.00).
Udbud af kørsel for Frederiksberg Kommune
Frederiksberg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 11259979
Postadresse: Frederiksberg Rådhus
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Morten Weigand
E-mail: mowe03@frederiksberg.dk
Telefon: +45 28982053
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/99f934c0-0c50-4ce2-ab3c-ec795d5be1c2/homepage
Del II: Genstand
Udbud af kørsel for Frederiksberg Kommune
Dette udbud vedrører 3 kontrakter (delaftaler) om udførelse af kørsel for Frederiksberg Kommune, og der er tale om forskellige aktivitetsbestemte persontransporter.
Kommunen forventer, at det samlede årlige forbrug på delaftalerne er i alt ca. 12 mio. kr., eksklusiv moms,
- Delaftale 1: Kørsel for Aktivitetscentret Østervang, Frederiksberg Sundhedscenter samt Dronning Anne-Marie Centret
- Delaftale 2: Kørsel for Center for Social Virksomhed (Magneten), Rehabiliteringsenheden, specialskole og fritidshjem Nordens Plads samt Lindevangs-/og Søndermarks-skolen samt svømmehalskørsel for Magnoliahuset
- Delaftale 3: Kørsel ifm. skovbørnehaver, svømmehalskørsel samt ad hoc buskørsel for Frederiksberg Kommune
De forskellige typer kørsler er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
Der er i kontrakterne indarbejdet en ændringsklausul omkring implementering af grønne drivmidler.
Delaftale 1: Kørsel for Aktivitetscentret Østervang, Frederiksberg Sundhedscenter samt Dronning Anne-Marie Centret
Delaftale 1 vedrører kørsel for Aktivitetscentret Østervang, Frederiksberg Sundhedscenter samt Dronning Anne-Marie Centret.
Frederiksberg Kommune har option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Kontraktperioden og optionsperioden kan samlet løbe i 6 år.
Den i pkt. II.2.6) Anslået værdi på kr. 10.800.000 udgør kommunens anslåede forbrug i delkontraktens 4 årige periode.
Delaftale 2: Kørsel for Center for Social Virksomhed, Rehabiliteringsenheden, specialskole og fritidshjem Nordens Plads samt Lindevangs-/og Søndermarks-skolen samt svømmehalskørsel for Magnoliahuset
Delaftale 2 vedrører kørsel for Center for Social Virksomhed (Magneten), Rehabiliteringsenheden, specialskole og fritidshjem Nordens Plads samt Lindevangs-/og Søndermarks-skolen samt svømmehalskørsel for Magnoliahuset.
Frederiksberg Kommune har option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Kontraktperioden og optionsperioden kan samlet løbe i 6 år.
Den i pkt. II.2.6) Anslået værdi på kr. 15.600.000 udgør kommunens anslåede forbrug i delkontraktens 4 årige periode.
Delaftale 3: Kørsel ifm. skovbørnehaver, svømmehalskørsel samt ad hoc buskørsel for Frederiksberg Kommune
Delaftale 3 vedrører kørsel ifm. skovbørnehaver, svømmehalskørsel samt ad hoc buskørsel for Frederiksberg Kommune.
Hovedparten af kørslerne foregår efter faste køreplaner, dog ikke ad hoc kørsel.
Frederiksberg Kommune har option på forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Kontraktperioden og optionsperioden kan samlet løbe i 6 år.
Kommunen har option på, at minimum 30 eller 50 % af kørslerne på delaftale 3 udføres med fossil- eller emissionsfrie drivmidler.
Den i pkt. II.2.6) Anslået værdi på kr. 21.600.000 udgør kommunens anslåede forbrug i delkontraktens 4 årige periode.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse følgende nøgletal for senest afsluttede regnskabsår:
1. Årsomsætning indenfor persontransport
2. Egenkapital
For delaftale 1 og 2 gælder, at:
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en årlig nettoomsætning inden for persontransport på minimum 5.000.000 kr. i det senest afsluttede regnskabsår.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår.
...
For delaftale 3 gælder, at:
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en årlig nettoomsætning inden for persontransport på minimum 10.000.000 kr. i det senest afsluttede regnskabsår.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal fremlægge liste over de 3 betydeligste kontrakter inden for persontransport, tilbudsgiver udfører eller har udført inden for de seneste 3 år, med angivelse af en karakteristik af kontrakten indeholdende beskrivelse af kørslen (feltet ”Beskrivelse”), den årlige omsætning på kontrakten i kr. ekskl. moms (feltet ”Beløb”), kontraktforholdets start- og sluttidspunkt (felterne ”Startdato” og ”Slutdato”) og navnet på den offentlige kunde (feltet ”Modtagere”), ESPD, del IV.C, rubrikken ”For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type”
For delaftale 1 og 2 gælder, at:
Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers referencer omfatter mindst 3 aftaler om personkørsel med offentlige kunder, og at mindst 1 af aftalerne har en årlig omsætning på mindst 500.000 kr.
...
For delaftale 3 gælder, at
Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers referencer omfatter mindst 3 aftaler om personkørsel med offentlige kunder, og at mindst 1 af aftalerne har en årlig omsætning på mindst 1.000.000 kr.
Det er et krav i den udbudte kontrakt, at leverandøren skal sikre, at de ansatte, som denne og eventuelle underleverandører beskæftiger i Danmark med henblik på opgavens udførelse, har løn- og ansættelsesforhold, der ikke er mindre gunstige end de løn- og ansættelsesforhold, der er gældende for den pågældende branche på den egn, hvor arbejdet udføres.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
I udbuddet gælder de frivillige udelukkelsesgrunde, der fremgår af udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2) og 7).
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk