Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5fdf0a5e-050a-4556-bc6c-66d7348290d4/publicMaterial
Udbyder
Fredericia Kommune
Vindere
(12.01.2022)
Intervare A/S
Brøndby
(12.01.2022)
Egebjerg Købmandsgård A/S
Nykøbing Sj
Genudbud af Indkøbsordning til visiterede borgere
Fredericia Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 69116418
Postadresse: Gothersgade 20
By: Fredericia
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 7000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mille Buch Pedersen
E-mail: mille.pedersen@fredericia.dk
Telefon: +45 25281598
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5fdf0a5e-050a-4556-bc6c-66d7348290d4/homepage
Internetadresse for køberprofilen: www.fredericia.dk
Del II: Genstand
Genudbud af Indkøbsordning til visiterede borgere
Indkøbsordning til visiterede borgere. Leverandøren forventes at stille varekatalog til rådighed for borgeren, indkøbe varerne, levere dem til borgeren og afregne for indkøbet med dem.
Fredericia Kommune
Tjenesteydelse. Udbringning af føde- og dagligvarer til de af Fredericia Kommune visiterede borgere. Leverandøren skal selv handle ind for borgeren eller stille disse fødevarer til rådighed, i overensstemmelse med udbudsmaterialet. Leverandøren skal så levere de af borgeren bestilte varer personligt i borgerens hjem.
Kan forlænges to gange med 12 måneder pr. gang.
Maksimal værdi 6.000.000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1. Positiv egenkapital
2. Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
• Positiv egenkapital (eller nul) for hvert af de sidste 3 år, eller positiv udvikling i egenkapitalen i de sidste 3 år og en ikke negativ udvikling i likviditet over de sidste 3 år.
• Tilbudsgiver skal bekræfte at besidde en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring ved rammeaftalens start med en forsikringssum på kr. 10.000.000 pr. år med en maximal udbetaling til 3. part på 10% ved aftalens start.
Referencer fra tidligere sammenlignelige opgaver
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere mindst 3 sammenlignelige referencer indenfor det udbudte område der er udført i løbet af de sidste tre år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner, samt kontraktperioden og evt. omsætning.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbuddene
Del VI: Supplerende oplysninger
2-4 år
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk