Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/40b14e20-f27e-4004-9cce-8101f3b3aac5/publicMaterial
Udbyder
Vallensbæk Kommune
Vindere
Kørsel til Pilehavehus (Løkkekrogen), og genoptræning ud af kommunen
(14.12.2021)
BedreBusService ApS
4682 Tureby
Kørsel til skoler, specialskoler og specialtilbud
(14.12.2021)
BedreBusService ApS
Grevindevej 6
4682 Tureby
Kørsel til Aktivitetscenter Rønnebækhus, Daghjemmet Højstruphave samt Seniorcentret Korsagergård
(14.12.2021)
BedreBusService ApS
Grevindevej 6
4682 Tureby
Offentligt udbud af visiteret befordring til Vallensbæk Kommune
Vallensbæk Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Vallensbæk Stationstorv 100
By: Vallensbæk Strand
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2665
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Bogø Lindemer
E-mail: kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/40b14e20-f27e-4004-9cce-8101f3b3aac5/homepage
Del II: Genstand
Offentligt udbud af visiteret befordring til Vallensbæk Kommune
Nærværende udbud omhandler visiteret kørsel af borgere i alle aldersgrupper til forskellige institutioner, herunder eksempelvis skoler og plejehjem, hvor der er et fast kørselsmønster, samt ad-hoc kørsel uden faste til/fra-adresser, som derimod baseres på den enkelte borgers bevilling.
Udbuddet er opdelt i tre (3) delaftaler.
Delaftale 1
Vallensbæk Kommune
Delaftalen vedrører kørsel af ældre til og fra følgende tilbud i Vallensbæk Kommune:
• Kørsel til Aktivitetscenter Rønnebækhus
• Kørsel til Daghjemmet Højstruphave
• Kørsel til Seniorcentret Korsagergård
Mulighed for forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Delaftale 2
Vallensbæk Kommune og omegnskommuner
Delaftalen vedrører kørsel af borgere til og fra følgende tilbud i Vallensbæk Kommune og kørsel ud af kommune:
• Kørsel til og genoptræning, Pilehavehus (Løkkekrogen)
• Genoptræningskørsel, ud af kommunen
Mulighed for forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Delaftale 3
Vallensbæk Kommune og omegnskommuner
Delaftalen vedrører kørsel af primært børn og unge til og fra følgende tilbud
• Kørsel til specialskoler og specialtilbud, Folkeskoleloven §26 og Syge-/invalidekørsel og STU-kørsel.
Mulighed for forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal sammen med tilbuddet fremsende en udfyldt udgave af det fælleseuropæiske udbudsdokument (ESPD). Såfremt Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet eller udgør en sammenslutning af virksomheder (konsortier) skal der afleveres flere ESPD'er. ESPD'et er en egen-erklæring, der fungerer som foreløbigt bevis for, at Tilbudsgiver opfylder kriterierne med hensyn til udelukkelse, egnethed og udvælgelse.
Tilbudsgiver skal udfylde følgende i ESPD'ets del II: Oplysninger om den økonomiske aktør:
Punkt A: Oplysninger om den økonomiske aktør
Punkt B: Oplysninger om den økonomiske aktørs repræsentanter
Punkt C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet
Punkt D: Oplysninger om underleverandører jf. udbudslovens §177, stk. 2.
Tilbudsgiver skal udfylde følgende i ESPD'ets del III: Udelukkelsesgrunde, hvor tilbudsgiver skal bekræfte at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3 og § 136:
Punkt A: Grunde vedr. straffedomme
Punkt B: Grunde vedr. betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger: Hvis der er udestående betalinger oplyses ”Ja” og det udestående beløb oplyses.
Tilbudsgiver skal under ESPD'ets del III, punkt C bekræfte, at denne ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137:
Tilsidesættelse af visse forpligtelser, jf. nr. 1
Forhold vedr. insolvens/konkurs el. lign., jf. nr. 2
Alvorlige pligtforsømmelser, jf. nr. 3
Aftale mhp. konkurrencefordrejning, jf. nr. 4
Mislighold af tidligere offentlig kontrakt, jf. nr. 5
Uretmæssig påvirkning af ordregivers beslutningsproces, jf. nr. 6.
Tilbudsgiver skal oplyse ”Egenkapital” for hvert af de tre (3) seneste afsluttede regnskabsår ved tidspunktet for tilbudsfristen.
Tilbudsgiver trykker på ”+” for at få mulighed for at udfylde flere tal.
Det er et mindstekrav for alle delaftaler, at egenkapitalen er positiv for hvert af de tre (3) seneste på tidspunktet for tilbudsfristen afsluttede regnskabsår.
Finder ikke anvendelse
Rammeaftalen indeholder bestemmelser om CSR, herunder miljø, og etik og socialt ansvar samt personalemæssige forpligtelser jf. rammeaftalen pkt. 14.
Del IV: Procedure
Vallensbæk Kommune
Tilbudsgivere har ikke adgang til at overvære tilbudsåbningen
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver forbeholder sig ret til at anmode tilbudsgiver om at godtgøre, at samme juridiske enheds deltagelse i flere ansøgninger ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de forskellige tilbudsgiveres tilbud, herunder at der ikke følges en praksis, som kan true gennemsigtigheden og fordreje konkurrencen mellem de bydende. Såfremt dette ikke kan godtgøres, forbeholder ordregiver sig ret til at afvise sådanne tilbudsgiver.
Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet.
Alle spørgsmål skal stilles i udbudssystemet ETHICS ved at klikke på ikonet ”+” under ”Spørgsmål”. Herefter udfyldes dialogboksen med henvisning og spørgsmålet. Ved at klikke på ”Send” fremsendes spørgsmålet til Ordregiver.
Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade spørgsmål/svar-dokumentet under ”Udbudsdokumenter”.
Det er Tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajour med materialet i udbudssystemet ETHICS.
Spørgsmål modtaget inden spørgefristen blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, hvis spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen.
Spørgsmål modtaget senere end 7 dage, inden tilbudsfristen, vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.
Tekniske spørgsmål omkring brugen af ETHICS skal stilles til supporten: 70 22 70 07 eller klikke på ikonet ”Kundeservice”.
Hvis Tilbudsgiver, Sammenslutningens deltagere eller Andre Enheder er fra Danmark, fremlægges dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra:
Skifteretten v. Domstolsstyrelsen
Skatteforvaltningen
ATP
Politiet (Kriminalregistret)
Bemærk, at der skal udfyldes og underskrives en ”samtykkeerklæring”, der skal uploades i forbindelse med bestillingen af serviceattesten.
Serviceattesten bestilles hos Virk. Serviceattesten må maksimalt være seks (6) måneder gammel regnet fra fristen for fremsendelse af Serviceattesten, som fastsat af Ordregiver i opfordringsskrivelsen.
Til orientering er behandlingstiden hos Erhvervsstyrelsen ca. to (2) uger fra bestilling af Serviceattesten er modtaget.
Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i Sammenslutningen eller Andre Enheder ikke er fra Danmark, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. e-Certis er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene i forbindelse med udbud.
Såfremt disse lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller de udstedte certifikater eller dokumenter ikke dækker alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed.
Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk