Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Vindere
Delaftale 1 - Bustransport for Syddansk Erhvervsskole
(14.01.2022)
Bjert Busser ApS
Stålvej 1
6000 Kolding
Bustransport for 3 IFIRS medlemsskoler
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55960410
Postadresse: Skovvangen 28
By: Kolding
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Cindy Jane Bjerregaard
E-mail: cjb@hansenberg.dk
Telefon: +45 28455560
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/165504096.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/
Del II: Genstand
Bustransport for 3 IFIRS medlemsskoler
Udbuddet vedrører persontransport til elever og personale i forbindelse med udflugter, virksomhedsbesøg, rusture mv. i Danmark.
Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:
- Delaftale 1: Syddansk Erhvervsskole
- Delaftale 2: UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
- Delaftaler 3: VIA University College
Den samlede indkøbsmængde forventes for en 1-årig periode at udgøre i alt kr. 1.750.000 fordelt på de tre delaftaler således
Skole Estimeret årligt forbrug
Syddansk Erhvervsskole 725.000 kr.
UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole 425.000 kr.
VIA University College 600.000 kr.
Aftalen medfører ikke pligt for Ordregiver til at aftage en bestemt mængde af de ydelser, der er omfattet af aftalen.
Aftalen forventes at træde i kraft den 1. januar 2022 og løber indtil den 31.december 2023, hvorefter Ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Delaftale 1 - Bustransport for Syddansk Erhvervsskole
Delaftalen vedrører persontransport til elever og personale i forbindelse med udflugter, virksomhedsbesøg, rusture mv. i Danmark for Syddansk Erhvervsskole.
Aftalen forventes at træde i kraft den 1. januar 2022 og løber indtil den 31.december 2023, hvorefter Ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Delaftale 2 - Bustransport for UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Delaftalen vedrører persontransport til elever og personale i forbindelse med udflugter, virksomhedsbesøg, rusture mv. i Danmark for UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.
Delaftalen forventes at træde i kraft den 1. januar 2022 og løber indtil den 31.december 2023, hvorefter Ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Delaftale 3 - Bustransport for VIA University College
Delaftalen vedrører persontransport til elever og personale i forbindelse med udflugter, virksomhedsbesøg, rusture mv. i Danmark for VIA University College.
Delaftalen forventes at træde i kraft den 1. januar 2022 og løber indtil den 31.december 2023, hvorefter Ordregiver kan forlænge aftalen i 2 x 12 måneder. Aftalens maksimale løbetid er således 4 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte at besidde en gyldig motoransvars- og erhvervsforsikring ved aftalens start med en forsikringssum på minimum kr. 10.000.000.
Forsikringssum på minimum kr. 10.000.000.
Tilbudsgiver skal anføre minimum 3 referencer, som er sammenlignelige med den udbudte opgave. Referencerne skal være udført af tilbudsgiver. For at en reference anses for sammenlignelig, skal nedenstående kriterier være opfyldt og fremgå af ESPD'et.
Minimumskrav: Referencen skal angå levering af bustransport - ikke rutekørsel.
Minimumskrav: Referencen skal være udført inden for de seneste tre år.
Minimumskrav: Referencen skal have en værdi på mere end kr. 100.000 pr. år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk