23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 215-565862
Offentliggjort
05.11.2021
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Københavns Universitet

Kurérforsendelse til dyrehospital


Københavns Universitet

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Københavns Universitet
CVR-nummer: 29979812
Postadresse: Nørregade 10
By: København K
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 1165
Land: Danmark
Kontaktperson: Mathilde Kruse
E-mail: lmk@adm.ku.dk
Telefon: +45 23840131
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ku.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/166597
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=315263&B=KU
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=315263&B=KU
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kurérforsendelse til dyrehospital

II.1.2) Hoved-CPV-kode
64120000 Kurértjeneste
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Leverandøren skal kunne afhente prøver ved bl.a. dyreklinikker i hele brofaste Danmark, jf. Udbudsbilag B Tilbud, hvor der er en liste over, hvor de dyreklinikker, der historisk set har sendt prøver til Ordregiver, er geografisk placeret, fordelt på postnumre

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 1 800 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
64121200 Pakkeudbringning
64120000 Kurértjeneste
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Leverandøren skal kunne afhente prøver ved bl.a. dyreklinikker i hele brofaste Danmark, jf. Udbudsbilag B Tilbud, hvor der er en liste over, hvor de dyreklinikker, der historisk set har sendt prøver til Ordregiver, er geografisk placeret, fordelt på postnumre

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Option på 12 måneders forlængelse

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

"Tilbudsgiver skal afgive en fast pris pr. afhentning uanset afhentningssted på ikke brofaste øer ekskl. Bornholm."

"Tilbudsgiver skal afgive to faste priser pr. afhentning uanset afhentningssted på Bornholm.

Den ene pris, ekspresforsendelse, skal være baseret på samme vilkår som beskrevet i alle øvrige krav, hvor der bestilles og afhentes hos Afsenderne på dag et og indleveres til Ordregiver på dag to.

Den anden pris, økonomiforsendelse, skal være baseret på samme vilkår som beskrevet i ovennævnte krav, hvor der bestilles og afhentes hos Afsenderne på dag et, dog med den undtagelse at der først indleveres til Ordregiver på dag tre.

"

"Tilbudsgiver skal afgive en fast pris pr. afhentning uanset afhentningssted i Sverige.

Tilbudsgiver skal yderligere beskrive muligheden for afhentnings- og leveringsmuligheder.

"

Odregiver ønsker et bud på en track & trace løsning

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Rammeaftalen har en maximal værdi på 2 500 000 DKK

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 05/12/2021
Tidspunkt: 16:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 05/06/2022
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 05/12/2021
Tidspunkt: 16:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

20 kalenderdage

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/11/2021

Send til en kollega

0.047