Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c24270de-5d19-4f79-bfef-61396260f46f/publicMaterial
Udbyder
Herning Kommune
Vindere
(20.05.2022)
Secher Vagt & Herning Kurerservice
Herning
Udbud af pedel-, vagt- og logistikservices for Herning Bibliotekerne
Herning Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29 18 99 19
Postadresse: Torvet 5
By: Herning
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 7400
Land: Danmark
Kontaktperson: Betina Houlind Kruse
E-mail: betina.h.kruse@herning.dk
Telefon: +45 96282345
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c24270de-5d19-4f79-bfef-61396260f46f/homepage
Del II: Genstand
Udbud af pedel-, vagt- og logistikservices for Herning Bibliotekerne
Udbuddet vedrører varetagelse af pedel-, vagt- og logistikservice for Herning Bibliotekerne.
Herning
Udbuddet vedrører varetagelse af pedel-, vagt- og logistikservice for Herning Bibliotekerne.
Opgaverne i hovedoverskrifter lyder:
Opgave 1) Ind- og udlån til andre biblioteker i landet (såsom pakning og udpakning af materialer til/fra andre biblioteker i landet)
Opgave 2) Nye materialer (såsom udpakning og kontrol af nye materialer til biblioteket)
Opgave 3) Returmaterialer (såsom udpakning og sortering af returmaterialer)
Opgave 4) Aviser (såsom registrering og påpladslægning af aviser)
Opgave 5) Postforsendelse og øvrige leverancer (såsom sortering, fordeling, frankering mv. af post)
Opgave 6) Kørsel i Herning kommune (fragt af materialer til bl.a. biblioteker i Herning Kommune)
Opgave 7) Fremfinding af bestilte materialer
Opgave 8) Påpladssætning af materialer
Opgave 9) Sorteringsanlægget (tilsyn med sorteringsanlægget)
Opgave 10) Teknisk servicemedarbejder (opgaver forbundet med teknisk servicemedarbejder-/pedelfunktion)
Opgave 11) Vagtfunktion
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøgers personlige forhold:
Ansøger skal bekræfte, at denne ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §135, stk. 1-3 og §136.
Herudover skal ansøger bekræfte, at denne heller ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde, som er nævnt i udbudsbekendtgørelsen jf. udbudslovens §137.
Økonomisk og finansiel kapacitet:
Se III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet i bekendtgørelsen
Teknisk og faglig kapacitet:
Se III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet i bekendtgørelsen
Ansøger skal det seneste regnskabsår have haft en:
- positiv egenkapital
- omsætning på minimum DKK 3.000.000, -
Ansøger skal det seneste regnskabsår have haft en:
- positiv egenkapital
- omsætning på minimum DKK 3.000.000, -
Ansøger skal fremvise en referenceliste med sammenlignelige kontrakter. Med ”sammenlignelige” menes i forhold til kontraktens omfang og karakter – dvs:
- udførelse af pedel-, vagt- og logistikservice for anden virksomhed end ansøgers egen
- logistikservice udført mellem minimum 5 forskellige adresser
Kontrakten må ikke være afsluttet mere end 3 år før ansøgningsfristen jf. afsnit 5. Tidsplan i dokumentet Udbudsbetingelser, derudover skal kontrakten have haft en varighed på minimum 6 måneder, for at denne kan udgøre en reference.
For så vidt angår igangværende kontrakter, skal disse have været i drift – hermed menes, at ydelserne skal være leveret – i minimum 6 måneder på datoen for ansøgningsfristen, for at disse kan udgøre en reference.
Følgende skal oplyses for hver reference:
- Kundens navn og kontaktoplysninger
- Opgavens omfang
- Kontraktperiode
Der skal som minimum angives 1 reference – dog må der maksimalt angives 3 referencer i alt.
Ansøger skal fremvise en referenceliste med sammenlignelige kontrakter. Med ”sammenlignelige” menes i forhold til kontraktens omfang og karakter – dvs:
- udførelse af pedel-, vagt- og logistikservice for anden virksomhed end ansøgers egen
- logistikservice udført mellem minimum 5 forskellige adresser
Kontrakten må ikke være afsluttet mere end 3 år før ansøgningsfristen jf. afsnit 5. Tidsplan i dokumentet Udbudsbetingelser, derudover skal kontrakten have haft en varighed på minimum 6 måneder, for at denne kan udgøre en reference.
Der skal som minimum angives 1 reference – dog må der maksimalt angives 3 referencer i alt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Bestilling vil blive foretaget pr. e-mail, tlf. eller mundtligt. Der vil ikke blive gjort brug af et e-handelssystem.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk