Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=316219&B=RK
Udbyder
Rødovre Kommune
Vindere
Kørsel til dagcenter og genoptræning i Rødovre Kommune
(18.02.2022)
VBT A/S
Farverland 1A
2600 Glostrup
Kørsel til dagcenter og genoptræning i Rødovre Kommune
Rødovre Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 65307316
Postadresse: Rødovre Parkvej 150
By: Rødovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2610
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Mols
E-mail: cn26226@rk.dk
Telefon: +45 36377074
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330957
Del II: Genstand
Kørsel til dagcenter og genoptræning i Rødovre Kommune
Udbuddet omfatter visiteret kørsel af borgere til og fra dagcenter og genoptræning i Rødovre Kommune, i henhold til gældende lovgivning eller kommunalbevilling til borgere, der har krav på helt eller delvist offentlig betalt transport. Rødovre Kommune tilbyder kørsel til og fra dagcenter og træningscenter til ældre borgere og borgere, der har fysiske, psykiske og/eller sociale funktionsnedsættelser, og som ikke er i stand til at benytte andre offentlige transportmidler. Det kan eksempelvis være borgere, der: • Fysisk ikke er i stand til at benytte bussen • Har en hjerneskade • Har demens • Har dårligt syn • Sidder i kørestol, bruger rollator eller andre hjælpemidler.
Rødovre Kommune
Udbuddet omfatter visiteret kørsel af borgere til og fra dagcenter og genoptræning i Rødovre Kommune, i henhold til gældende lovgivning eller kommunalbevilling til borgere, der har krav på helt eller delvist offentlig betalt transport. Rødovre Kommune tilbyder kørsel til og fra dagcenter og træningscenter til ældre borgere og borgere, der har fysiske, psykiske og/eller sociale funktionsnedsættelser, og som ikke er i stand til at benytte andre offentlige transportmidler. Det kan eksempelvis være borgere, der: • Fysisk ikke er i stand til at benytte bussen • Har en hjerneskade • Har demens • Har dårligt syn • Sidder i kørestol, bruger rollator eller andre hjælpemidler.
2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal ved aftalestart og i hele kontraktperioden være i besiddelse af en gyldig erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum pr. år på:
• Personskade på minimum 10 mio. DKK
• Tingskade på minimum 5 mio. DKK
Tilbudsgiver skal som minimum opfylde følgende nøgletal:
• Tilbudsgivers omsætning skal i hvert af de seneste tre disponible regnskabsår være minimum 1.000.000 kr. ekskl. moms.
• Tilbudsgivers soliditetsgrad skal i det seneste disponible regnskabsår være minimum 20 %.
• Soliditetsgrad beregning: (Egenkapital x 100 / aktive)
• Tilbudsgivers egenkapital skal i det seneste disponible regnskabsår være minimum 200.000 kr.
Eller
• Fremvisning af bindende forhåndstilsagn fra tilbudsgivers pengeinstitut eller kautionsselskab om, at der i forbindelse med indgåelse af kontrakten kan stilles en bankgaranti svarer til 20% af den ved kontraktindgåelse estimerede årlige kontraktværdi.
Minimum to referencer fra kommuner med tilsvarende ydelse (kørsel til dagcenter og/eller genoptræning) der er udført inden for de seneste tre år (2019, 2020, 2021).
Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e‐mail) for hver enkelt reference skal angives.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk