Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
(28.03.2022)
Holger Danske A/S
Rødovre
(28.03.2022)
MoveOn Partners A/S
Greve
(28.03.2022)
First Mover Group Danmark ApS
Hvidovre
(28.03.2022)
Mesterflyt Aps
Holbæk
(28.03.2022)
Dupont Flytning A/S
København SV
Udbud af flytteydelser
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Ilias Elaraar
E-mail: g91n@kk.dk
Telefon: +45 29425383
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/167054484.aspx
Del II: Genstand
Udbud af flytteydelser
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på Flytteydelser, omfattende alle former for ydelser, som håndteres af flyttevirksomheder, herunder flytning af genstande, nedpakning, opbevaring, udsmidning og flytterådgivning.
Ordregiver har opdelt kontrakten i 6 særskilte delaftaler.
Tilbudsgiver kan afgive tilbud på én, flere eller alle delaftaler og kan blive tildelt én flere eller alle delaftaler.
Københavns Kommune vurdere at der såfremt at anlægsloftet i kommunen hæves, vil der være mulighed for at udgiften på flytning vil stige. Københavns Kommune har derfor anslået en samlet maksimal værdi for flytteydelser på 101.000.000 kr.
Kontorflytninger
Delaftale 1 anvendes ved køb af flytteydelser som omfatter flytning af kontormøbler,
arbejdspladser, administration samt øvrige møbler og genstande.
2x12 måneder
Akutflytninger
Delaftale 2 omhandlende udbud af akutflytninger.
2x12 måneder
Arkiv/ fortroligt materiale flytning
Delaftale 3 omhandler udelukkende flytning af fortroligt materiale eller arkivflytninger.
2x12 måneder
Museumsflytning
Delaftale 4 omhandler udelukkende museumsflytninger.
2x12 måneder
Plejehjemsflytning
Delaftale 5 omhandler flytninger af plejehjemsboliger.
2x12 måneder
Flytterådgivning
Delaftale 6 anvendes udelukkende ved Flytterådgivning som omfatter alle former for rådgivningsydelser, som håndteres af flytterådgiver.
2x12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000.
Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på mindst 10 % i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum DKK 500.000 i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000.
Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på mindst 10 % i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum DKK 500.000 i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal for at blive erklæret som teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten, kunne fremvise minimum 3 referencer der er udført eller igangværende inden for de seneste 3 år. Hver reference skal have en samlet værdi på minimum 100.000 kr. ekskl. moms.
Tilbudsgiver skal, for at blive erklæret som egnet til delaftale 1, opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 3 referencer der er udført eller igangværende inden for de seneste 3 år. Hver reference skal have en samlet værdi på minimum 100.000 kr. ekskl. moms. Referencerne skal vedrøre levering af ydelser som er omfattet af delaftale 1.
Tilbudsgiver skal, for at blive erklæret som egnet til delaftale 2, opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 3 referencer der er udført eller igangværende inden for de seneste 3 år. Hver reference skal have en samlet værdi på minimum 100.000 kr. ekskl. moms. Referencerne skal vedrøre levering af ydelser som er omfattet af delaftale 2.
Tilbudsgiver skal, for at blive erklæret som egnet til delaftale 3, opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 3 referencer der er udført eller igangværende inden for de seneste 3 år. Hver reference skal have en samlet værdi på minimum 100.000 kr. ekskl. moms. Referencerne skal vedrøre levering af ydelser som er omfattet af delaftale 3
Tilbudsgiver skal, for at blive erklæret som egnet til delaftale 4, opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 3 referencer der er udført eller igangværende inden for de seneste 3 år. Hver reference skal have en samlet værdi på minimum 100.000 kr. ekskl. moms. Referencerne skal vedrøre levering af ydelser som er omfattet af delaftale 4.
Tilbudsgiver skal, for at blive erklæret som egnet til delaftale 5, opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 3 referencer der er udført eller igangværende inden for de seneste 3 år. Hver reference skal have en samlet værdi på minimum 100.000 kr. ekskl. moms. Referencerne skal vedrøre levering af ydelser som er omfattet af delaftale 5.
Tilbudsgiver skal, for at blive erklæret som egnet til delaftale 6, opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 3 referencer der er udført eller igangværende inden for de seneste 3 år. Hver reference skal have en samlet værdi på minimum 100.000 kr. ekskl. moms. Referencerne skal vedrøre levering af ydelser som er omfattet af delaftale 6.
Referencerne skal indeholde:
En beskrivelse af de præsterede ydelser
Beløb for hele de præsterede ydelser
Tidspunkt for udførelsen (dato for start og slut)
Aftalepart (med navn og kontaktoplysninger tlf. og/eller e-mail)
Der henvises til bilag A kontraktudkast med tilhørende bilag
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i Udbudsloven §§ 135, 136 og 137 stk. 1, nr. 1, 2 og 6. (se herom i udbudsbetingelserne). Tilbudsgiver er endvidere udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver har begået handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning inden for det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, i henhold til Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk