Taxikørsel - (levering af Taxikørsel til Brøndby og Hvidovre Kommune).
Brøndby Kommune
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Brøndby Kommune
Park Allé 160
Att: Duniya Faqiri
2605 Brøndby
DANMARK
Telefon: +45 43282104
Mailadresse: indkob@brondby.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.brondby.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Udbud af taxikørsel — (levering af Taxikørsel til Brøndby og Hvidovre Kommune).
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Brøndby, Hvidovre og øvrige Sjælland.
NUTS-kode
II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 3
Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms:
interval: mellem 11 000 000 og 12 000 000 DKK
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Brøndby Kommunes visiteret kørsel er pr. 1.8.2015 overgået til Movia. Hvidovre Kommunes visiteret kørsel overgår til Movia pr. 1. oktober. Udbuddet omfatter derfor ikke visiteret kørsel af kommunens borgere.
Udbuddet omfatter:
— almindelig taxikørsel bestilt via booking eller hyret direkte på gaden
— i enkelte tilfælde bevillingskørsel med små og store hyrevogne på alle ugedage og alle døgnets timer til kørsel af borgerne i de deltagende kommuner.
Brugerne vil være (listen er ikke udtømmende):
— Politikere, ansatte og tilknyttede konsulenter, der anvender taxi i forbindelse med møde- og rejseaktivitet
— Skole- og daginstitutionsbørn
— I enkelte tilfælde borgere med bevilling i henhold til Serviceloven eller anden lovgivning, f.eks. Sundhedsloven.
Der tages forbehold for ændringer i aftaleperioden.
Baggrunden for nærværende udbud er at sikre optimale vilkår for taxikørsel af brugerne af aftalen hos ordregiver, som skal transporteres til og fra forskellige destinationer på Sjælland. I enkelte tilfælde, kan der også være ture til øvrige destinationer uden for Sjælland.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
II.2.2) Oplysninger om optioner
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997 og at virksomheden ikke er udelukket fra at afgive tilbud i henhold til artikel 45 i direktiv nr. 2004/18/EF af 31.3.2004.). Fortrykt formular er vedlagt som bilag 5.1 og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
— Min. 2 referencer over de betydeligste sammenlignelige leveringer der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Fortrykt formular er vedlagt som bilag 5.4 og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.
Sammenlignelige referencer defineres som faste kontrakter vedr. taxikørsel med andre offentlige institutioner.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Del IV: Procedure
IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 50
2. Kvalitet/Service. Vægtning 30
3. Miljø. Vægtning 20
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
14.12.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om gentagelse
VI.2) Oplysninger om EU-midler
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
4.11.2015