Fakta om udbudet
Udbyder
Næstved Kommune
Kørsel af ældre borgere i Næstved Kommune
Næstved Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189625
Postadresse: Rådmandshaven 20
By: Næstved
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4700
Land: Danmark
Kontaktperson: Anja Nagel
E-mail: anchr@naestved.dk
Telefon: +45 55885410
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk
Del II: Genstand
Kørsel af ældre borgere i Næstved Kommune
Udbuddet omfatter kørsel af ældre og handicappede borgere mellem deres bopæl og hhv. dagcenter, læge/speciallæge, Sundhedscentret eller Hjælpemiddelsvisitationen.
Kørsel af ældre borgere til dagcenter/aktivitetscenter/træning
Næstved Kommune
Næstved Kommune ønsker tilbud på kørsel af ældre og handicappede borgere mellem deres bopæl og dagcenter/aktivitetscenter/træning.
Kontrakten kan forlænges i op til 2 x 12 måneder
Kørsel af ældre borgere til læge og speciallæge
Næstved Kommune
Næstved Kommune ønsker tilbud på kørsel af ældre og handicappede borgere mellem deres bopæl og læge eller speciallæge
Kontrakten kan forlænges i op til 2 x 12 måneder
Kørsel af ældre borgere til Sundhedscentret
Næstved Kommune
Næstved Kommune ønsker tilbud på kørsel af ældre og handicappede borgere mellem deres bopæl og Sundhedscentret eller sygehus
Kontrakten kan forlænges i op til 2 x 12 måneder
Kørsel til Hjælpemiddelsdepotet
Næstved Kommune
Næstved Kommune ønsker tilbud på kørsel af ældre og handicappede borgere mellem deres bopæl og Hjælpemiddelsdepotet
Kontrakten kan forlænges i op til 2 x 12 måneder
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kørsel af ældre borgere i Næstved Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
Kommunen har på grundlag af de indkomne tilbud vurderet, at tildelingskriteriet ”pris” er mindre hensigtsmæssigt til at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Det er derfor kommunens forventning, at der introduceres kvalitative underkriterier i genudbudsmaterialet.
Herudover ønsker kommunen at ændre de fastsatte mindstekrav til ydelsen.
Ovenstående ændringer udgør hver for sig og tilsammen kommunens aflysningsbegrundelse.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk